Kus ma elan?

Ma olen siin Prantsusmaal olnud juba peaaegu kolm kuud, aga endiselt pole kirjutanud, et kus ma elan, milline on meie saal, mis autoga ma sõidan jms. Nüüd saab see viga parandatud. 
Nagu ma juba kuskil varasemas postituses mainisin on siin kolm-neli olulist linna - Terville, Florange, Thionville ja Yutz. Kõik on üksteise kõrval ja mulle olulised vahemaad 5-10 minuti kaugusel. Mina elan Thionville'is, mis on nendest neljast kõige suurem. Kümne minuti kaugusel, Florange'is, asub meie saal. Ma julgen öelda, et see on üsna korraliku suurusega, hea põrandaga, aga vanade ja pimedate riietusruumidega. Tribüünid asuvad ühel pool saali ja natukene kõrgemal - tubli mitusada inimest mahutaks kindlasti. Yutzis asub meie jõusaal, kuhu ma sõidan umbes viis minutit. Jõuks on päris suur ja hästi varustatud, kõik vajalik on olemas. Jõusaali ma lähen üldiselt alati hea meelega. Terville's asub meie klubi nn. kontor, kus toimuvad meie prantsuse keele tunnid, väljasõidud ja kus elavad Polina ning Kristel ja Eliise. Sinna sõidan ka max. 10 minutit. Thionville on üsna suur ja siin on tegelikult kõik vajalikud poed ja teenused olemas. 20 minuti kaugusel on IKEA ja palju outlette, kus me paar korda käinud oleme - Nike, Adidas, Haribo, O'Neill, Guess jne.  Luksemburg on poole tunni kaugusel, Nancy umbes tund. Minu truuks kaaslaseks on hall 2001. aasta Renault Scenic, keda ma jagan minuga samas majas elava Madisoniga. Meie auto on küll vana ja võtab üsna palju bensiini, aga ikkagi armas soliidne härrasmees. Teenib meid tublilt ja millegi üle viriseda ei ole! 

Minu korter asub ühe kolmekorruselise maja viimasel korrusel. See on üsna vana ja tolmune, nii et alguses ei tundnud ma siin eriti koduselt, aga see on endale mitu toredat täiendust saanud, nii et nüüd mulle meeldib siin väga. Korteris on väike esik, vannituba, köök ja siis magamistuba/elutuba. Suur riidekapp, mõnna voodi, söögilaud, väike telekas, kummut, ahi, pliit, mikrokas - kõik eluks vajalik on olemas. Pisikene rõdu ka suitsetajatele :D Lisaks on kohe mu ukse kõrval panipaik, kuhu ma saan panna suuremad asjad, mida parasjagu vaja ei ole. Üleeile ostsin endale kogemata kümnemeetrised jõulutuled, nii et nüüd on kõik seinad mu voodi kohal tulekesi täis ja tunne on ekstra hubane ja jõulune. Ja parim osa on muidugi minu maja ees asuv imeline pagar. Hommikul esimese asjana vaatangi, kas see on lahti - mitte et ma seal väga tihti käiks, aga lihtsalt on tore inimesi uudistada.

Üldiselt näeb mu nädal välja selline:
ESMASPÄEV
hommikul füsio
12:30 jõusaal - keskendume kardiole (jooks, ratas), seeriate vahel on mõned jõuharjutused
peale jõusaali lähme tavaliselt meist 20km kaugusel asuvasse Amneville'sse, kus on mõnus SPA nimega Thermapolis - käime erinevates saunades, külmas vannis, mullivannis, välibasseinis jms.
TEISIPÄEV
12:00 jõusaal - raske
(19:30 video)
20:00 pallitrenn
KOLMAPÄEV
korra kuus käime lastetrennis abiks
11:45 pallitrenn
16:00 prantsuse keel
20:00 pallitrenn
NELJAPÄEV
12:00 pallitrenn+ringtreening
16:00 prantsuse keel
REEDE
12:00 pallitrenn (või kui on võõrsil mäng, siis reisime)
LAUPÄEV 
10:00 pallitrenn
18:00 video
20:00 mäng
PÜHAPÄEV
vaba (või reisime koju)

Meie liigas saab iga tiim valida, kas soovivad mängida Molteni või Mikasaga, nii et meil on trennis mõlemad pallid, mis mulle tegelikult isegi meeldib. Meie mängupalliks on kahjuks Molten, millega mul eriti head suhted ei ole, aga me saame aina rohkem sõpradeks. Kui näiteks teame, et nädalavahetuse vastane mängib Mikasaga, siis treenime sellel nädalal rohkem Mikasaga. 

Prantsuse keel on meil 1-2 korda nädalas 1,5tundi. Mulle tegelikult meeldib seal tunnis käia ja seda keelt on põnev õppida, lihtsalt ma tunnen, et selle ajaga võiks mulle nagu rohkem külge hakata. Ma poes ikka üritan niipalju kui vaja rääkida ja trennis ka rohkem prantsusekeelseid termineid kasutada, aga see on raskem kui ma arvasin.

Lisaks olen ma nüüd võtnud paar Tartu Ülikooli veebikursust. "Söömisest, joomisest ja informatsioonist", mis on mul juba läbi ja oli tegelikult üsna igav. Lootsin, et sealt saab rohkem nagu toitumisest teada, et mida võiks süüa, millal jne, aga tegelikult kaldus see rohkem sinna keemia poole. Teine kursus on "Õiguse alused", mis mulle täitsa meeldib. Iga nädal on uus moodul ja uus teema. See nädal oli karistusõigus, mis oli hästi-hästi põnev. Üldiselt koosneb nädala moodul neljast osast - suur konspekt, mida on vahel üsna tüütu lugeda; videoloeng; õigusvaldkonnaga seotud mingi ameti tutvustus ja video, mis on alati mu lemmikosa (prokurör, advokaat, riigisekretär, õiguskantsler, notar jms) ja test, mille peab tegema vähemalt 80%. Võtsingi selle kursuse lihtsalt selleks, et vaadata, kas kunagi võiks juurat õppima minna. Siiani on üsna tore olnud.

Oktoobri lõpus käisin hooaja esimest mängu vaatamas - Nancy ja Saint Raphael. Nancy võttis 3:0 võidu, mis mind tegelikult väga ei üllatanudki. Aga ma nägin oma armsat Karolinat! No nii tore oli - süda läks soojaks kohe! Ta oli peale kaotust üsna kurb ja meil ei olnud eriti palju aega rääkida, aga ma olin nii õnnelik, et mul avanes võimalus teda näha. Julie ja statistik Alessandroga rääkisin ka natukene. Kolmas tiimikas, kellega ma St.Raphis koos mängisin, meie crazy side Natalia, mängis MMi Puerto Rico koondisega ja essaks mänguks veel Prantsusmaale ei jõudnud (nagu eelmine aastagi). Lubasin Karole, et tulen kindlasti millalgi lõunasse talle külla ja nende mängu vaatama! :) 

Mõni aeg tagasi tegi minuga intervjuu Sportland Magazine. Kes veel lugenud pole, siis sellelt lingilt saab: https://www.sportlandmagazine.com/est/kristiine-miilen-unistab-em-i-finaalturniirist/

Nädalavahetusel ootab meid Istres, kes on hetkel tabelis kohe meie kannul ning ka ilma kaotuseta. Siiani kõige olulisem mäng vast! 
Eile tehti avalikuks French Cupi ajakava ja halvaks üllatuseks ei olnud meid seal. Seal oli millegipärast ainult kaks pro B tiimi (üks tegelikult on praegu juba kolmandas liigas, lihtsalt eelmine aasta läks neil karikas üsna hästi). Aga me mängime niiöelda amatööride karikat, kus on siis pro B tiimid. Oleme eesmärgiks võtnud see võita, nii et esimene oluline mäng on juba 8.detsembril St.Die's. Hoidke pöidlaid! ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments