TFOC - St.Laurent du Var

Terville Florange - St.Laurent du Var 3:0 (25:12 25:12 25:17)
Meie kolmas mäng toimus kodusaalis eelmisel laupäeval. Vastaseks oli lõunas (kohe Nice'i kõrval) asuv St.Laurent du var, kes eeldatavalt pidi eelmisest kahest vastasest parem olema. Ei tea, kas olime mentaalselt valmis kõvaks võitluseks, aga mäng oli võiks öelda, et lihtsam kui kaks esimest. Vastasel polnud mingitki võimalust. Olime üle igas elemendis. Kohati mul hakkas publikust kahju, et nad sellist ühekülgset taplust tulid vaatama :D Kuna igas geimis saavutasime üsna kiirelt turvalise edumaa, siis tegi peatreener mitmeid vahetusi ja kõik said käe valgeks. Minul oli seekord tribüünidel kaks kaasaelajat - mu armas gümnaasiumiaegne klassiõde Katriin, kes mulle külla sõitis ja sugulane Kati, kes töötab Luksemburgis Euroopa Parlamendis. Mõlemad tõid mulle mu lemmikuid Maiuspala komme, mis juba kõik peaaegu otsas on:) Katriini ja minu seiklustest kirjutan ka juba varsti :)  

Mängude tulemused ja tabeliseisu leiate siit(või blogi paremal pool ääres on link "Mängude ajakava"), aga statistikat siia ei panda http://www.ffvbbeach.org/ffvbapp/resu/vbspo_calendrier.php?saison=2018/2019&codent=ABCCS&poule=EFB
Meie tiim teeb statistikat ja ma katsun siia edasistest mängudest selle üles panna, aga kuna tegelikult eriliselt pingutama veel ei ole pidanud, siis ei ole ma nendele numbritele ka tähelepanu pööranud. 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

Comments