Tennis, my love!

Suvel, enne Ukrainasse sõitu, ostsin endale reisile kaasa endise maailma esireketi Andre Agassi elulooraamatu "Avatud". Esimestest peatükkidest saadik olin ma täiesti lummatud ja tundsin kuidas ma iga leheküljega järjest rohkem sinna tennisemaailma imbun - hakkasin uurima ja googeldama tennisiste ja nende isiklikku elu, vaatasin Instagrame, tulemusi, eelolevaid turniire, maailma edetabeleid. Tihti peale kehvasid mänge või trenne mõtlesin Agassi peale ja kui mitmeid kordi ta ebaõnnestus, enne kui oma esimesed slämmid võitis. Peale raamatut tundsin nagu Andre oleks mu sõber ja ma tahaks teda tänada, et ta nii avameelne ja aus on olnud. Ühesõnaga - üle-eelmisel nädalal avanes meil võimalus minna Metzi vaatama ATP tuuri kuuluvat "Moselle Openit" (auhinnaraha üle poole miljoni euro) ja ma pole ammu juba ühegi asja pärast nii elevil olnud, kui siis, kui me sinna võistluspaika kohale jõudsime. Ma olen käinud suurtel ratsutamisvõistlustel ja muidugi võrgu omadel, aga see tennisevärk oli hoopis teine - erinevad firmad ja sponsorid, reketid, pallid, riided, jalanõud, turniiritabelid, mängijad käisid oma suurte kottidega ringi ja lapsed küsisid suurte tennisepallide peale autogrammi, mini tenniseväljak, reketi keelestajad jms. Lõpuks areenile mängu vaatama jõudes olin ma täiesti armunud - see kõik oli lihtsalt nii lahe! Ega ma ju siukest kõrgetasemelist tennist olen näinud ainult telekast. Esimeses mängus olid vastamisi hetkel Prantsusmaa seitsmes number Benoit Paire (ATP 53 kes mängis enne Metzi turniiri Kanadas Rafael Nadaliga) ja sakslane Yannick Maden (ATP 120). Kutid higistasid korralikult, nii et peale kolme setti võttis võidu sakslane. Peale mängu läksime teise halli, kus toimusid paarismängud, aga seal oli parasjagu paus, nii et kolasime fuajees veel ringi ja tegime pilte. Turniiri üks suursponsoreid oli BNP Paribas pank. Nende boksis oli võimalik mängida erinevaid tennisega seotud arvutimänge ja parima skoori saanu saab auhinnaks kaks VIP piletit Roland Garrosele. No te kujutate ette, kui hasarti ma läksin. Mängisin kolm korda enda e-mailiga ja siis kolm korda veel Eliise e-maili alt, aga esimest kohast jäi ikka kuskil 15 punkti puudu. Ma lootsin, et äkki antakse kõige aktiivsemale mängijale eriauhinnaks nt üks tavapilet Roland Garrosele, aga hetkel veel kuller sellega mu ukse taha ei ole kahjuks tulnud :D Teises mängus olid vastamisi serbialane Filip Krajinovic(33.) ja prantslane Gilles Simon (39.), kes selle kohtumise, kui ka ühtlasi kogu turniiri võitis. Turniirist võttis osa ka parim Eesti meestennisist Jürgen Zopp, kes sai kahjuks juba esimeses ringis pähe, nii et meil teda mängimas näha ei õnnestunud. Ühesõnaga - mu esimene vägev tenniseturniir on nüüd nähtud ja ma juba uurisin, mis need Prantsusmaa lahtiste ja Wimbeldoni piletid maksavad :D Järgmisel nädalal on Luksemburgis WTA turniir, kus eelmine aasta osales ka Anett Kontaveit. Loodetavasti saame seda ka vaatama minna. 

Eelmisel neljapäeval käisime koos tiimiga lasermängu mängimas, nii et sellest ka väike fotojäädvustus. Mulle tohutult meeldib see ja ma lähen nii hasarti ja ma omaarust saan täitsa palju pihta, aga millegipärast olin ikka kogu aeg tabeli teises pooles. Õnneks mu tiim oli tubli ja meil õnnestus üks mäng võita :D
 
 
 
 
 

Comments