Terville Florange - Mauguio

Terville Florange - Mauguio 3:0 (25:13 25:14 25:13)
Reede hommikul kell 7:30 algas meie pikk reis lõunasse - täpsemalt ülikoolilinna Montpellieri. Mõned tunnid rongis, kiire peatus Lyonis ja siis veel kaks tundi kuni jõudsimegi kohale. Rongijaamast rentisime autod, mis viisid meid hotelli. Käisime poes, jalutasime natukene niisama, vaatasime MMi ja läksime tuttu. Kuna saaliaega ei olnud, siis laupäeva hommikul ei olnud meil pallitrenni. Selle asemel läksime randa jalutama. Mõnes mõttes ikkagi on kohati kurb, et ma enam Lõuna-Prantsusmaal ei ela, sest seal on tõesti väga mõnus, aga loodetavasti avaneb mul veel võimalus mõnes ilusas kohas elada kunagi ;) Lõunasöök, kiire uni, video, snäkk ja mängule minek. Vastaseks oli Montpellierist natukene väljas asuv Mauguio klubi, mis koosnes ainult prantslastest. Üliõpilased, mõni vanem nagu sekka, ka rannamängijaid. Nädala jooksul vaadatud videote põhjal juba olime esimese ettekujutuse saanud, mis puust vastane on ja ega nad millegi erilisega ei üllatanud. Surusime neid serviga ja peale ebatäpset vastuvõttu lokkas juba kõik, nii et erilist vastupanu ei kohanud. Kiire tunnike tehtud ja sõitsime hotelli tagasi, kus ootas meid lasanje ja MMi poolfinaal. Kõik uustulnukad peavad tiimile laulma, nii et seekord oli minu kord. Läksin lihtsama vastupanu teed ehk siis valisin eestikeelse laulu - Nublu "Mina ka". Pole mu eriline lemmik, aga vähemalt sõnad olid peas. Peale USA-Poola viiegeimilist lahingut, läksime tuttu, sest hommikul pidi jälle vara ärkama ja rongi peale minema. Seitse tundi rongis ja olimegi kodus. Täna, esmaspäeval, oli vaba päev. Käisime SPAs ja söömas. Muidu on kõik okei ja ootan juba laupäeval toimuvat järgmist kodumängu! :)

Kuna mul mängust pilte ei ole, siis panen mõned, mis tegin mere ääres :)
 
 

Comments