Hooaeg algab: Terville Florange - IFVB

Terville Florange - IFVB 3:0 (25:17 25:11 25:14)
Hooaja esimene mäng oli siis nii-öelda Prantsusmaa Audentese vastu. Sinna kuulusid 2000-2002.aastal sündinud tüdrukud. Rahvast oli saalis isegi rohkem, kui ma ootasin(mõned sajad) ja tunne üldiselt enne mängu päris hea. Nii nagu treeningmängudelgi, alustasime ka seda mängu üsna rabedalt ja aeglaselt. Palju oli servivigu ja tunda oli üldist närvilisust. Vaikselt hakkasime esimesest krambist üle saama ja geimi keskel õnnestus mul hästi üks serviseeria, kust saime initsatiivi kindlalt enda kätte ja võtsime geimi. Teiseks geimiks olid nad juba üsna lagunenud ja käkerdasid ise mängu ära. Neil oli probleeme nii minu kui ka Polina hüppelt jõuserviga. Kolmandas ka eriti mänguks ei läinud ja mäng kindlalt 3:0 meile. Mulle meeldis see, et keegi ei alahinnanud vastast ja läksime võtsime oma. Ka kaotusseisus olles ei kaotanud enesekindlust ja teadsime, et me oleme tegelikult ikkagi üle neist. Peale mängu käsutati kõik neljaks minutiks jäävanni, mis ma usun, et oli üsna kasulik. Üldiselt olid peale mängu head emotsioonid ja nii pealtvaatajad, vabatahtlikud kui ka klubi juhtkond positiivsed :) 

Eliise ei mänginud, sest tal läks mõned päevad enne mängu hüpekas - peasüüdlasteks muidugi eestlased :D (mina tõstsin, Kristel lõi ja Eliise blokeeris) Hetkel veel kindlat prognoosi ei ole, et kaua ta väljas peab olema, aga ma usun, et tema eest hoolitsetakse hästi :) 

 

Comments