St.Raphael - Venelles

St. Raphael - Venelles (25:11 25:16 25:20)
Venelles asub meist umbes pooleteise tunni sõidu kaugusel. Novembris mängisime nendega kaks võidukat matši - karika veerandfinaal 3:1 ja liigamäng 3:2 meile. Mõlemad need mängud olid meie kodus ja nüüd ootas ees mäng karukoopas Venelles', kus on libastunud nii mõnigi esiotsa tiim. Mulle see saal kuidagi väga sümpatiseerib. Okei, soojendusel lendas pall pidevalt kellelegi publikust vastu nägu-kõrvu-pead, aga see põrand on mõnna - kohe kuidagi põrkab kõrgemale. Meie serv, side kuus ehk siis Krissu servima. Panin hüppelt jõuservi jälle ja see mul ikka siuke so-so, nii et essa löön tavaliselt lihtsalt ilusti üle. Saime punkti ja siis panin juba julgemalt - trossipuutest võrgu alla ässaks. Jeiii! Mu kolmas serv läks ka võrgupuutest, nii et sain oma töö tehtud ja vastase elu ebamugavamaks muudetud. Serviga hakati kohe mind otsima, aga ma vist vaikselt hakkan teate pihta saama sellele vastuvõtuvärgile :D Mul nüüd paar mängu on vastuvõtt kindlasti parem olnud kui rünnak ja ka eile olin essas geimis rünnakul hädas. Korra lõin blokki ja ülejäänud pallid võeti kaitses kõik üles. Sain ühe ilusa bloki ja üritasin kaitses tubli olla ja sellest ka piisas, sest vastased olid oma asjadega nii hädas, et essa geim lausa 25:11 meile. Teises ka mingeid probleeme ei tulnud, juhtisime kohe algusest peale, selle vahega, et Kristiine Miilen hakkas nüüd ründama kõigi selle 1,5 eemal oldud kuu eest. Ma videot pole veel vaadanud, aga tundus, et kõik mis ma puutusin, maha ka jäi - nelja pealt, tagantliinist, kahe pealt. Vastuvõtt oli ka timm. Kolmanda alguses panin kohe ühe ämbri maha, mis natuke mu rivist välja viis ja jäime 3:0, 8:5 kaotusseisu, aga kordagi paanikat ei tekkinud ja mängisime enesekindlalt edasi. Kolmandas oli ka rünnak okei, aga ikkagi said ühe ässa mu pealt kätte. Kurrrrrrat. Õnneks järgmise vastuvõtu võtsin kohe ideka, nii et ei lasnud sellest ennast nii palju häirida kui tavaliselt. 25:20 kolmas geim meile ja KOGU MÄNG 3:0! SUPER! Raske vastase vastu võõrsil kolm punkti, endalt lõpuks korralik mäng (11-12 punni, rünnak 60%, vastuvõtt 70%, 1 äss, 1 blokk), super emotsioonid. Süüa anti ka, nii et ma ei osanud elult midagi muud tahtagi. Nüüd on meil laupäev-pühapäev vaba (loe: vihma sajab) ja mingit pikemat sõitu kuskile ette seekord ei viitsi võtta. Jäin eile suht hilja magama, aga ärkasin juba kella 9 paiku, sest need ülevad tunded ja rõõm ja ärevus on ikka veel pidevalt mõtetes :) 

Järgmine mäng on järgmisel laupäeval ehk Eesti 100 sünnipäeval kodus tabelitipu Cannes'i vastu!
        
 
 
 
 

Comments