St.Raphaël - Nantes

St.Raphael - Nantes 3:0 (25:17 25:23 25:20)
Kaks kuud möödus mu vigastusest ja ühtlasi ka viimasest mängust, kus alustasin põhis. Laupäeval sain taaskord üle pika aja kohe alguses platsile joosta ja see on üks mu lemmikasju võrkpalluriks olemise juures üldse. Trennid on kulgenud nii ja naa, üldiselt vorm liigub ikka ülesmäge, aga palju tööd on veel teha - eriti füüsise poole pealt. Hüpe ja kiirus pole endiselt veel 100% ja seetõttu on mu rünnaku ajastus ka kohati ikka väga metsa sees. Nantes'i näol on tegemist kõva tiimiga, kes igal aastal ikka kuskil seal esimeses pooles on lõpetanud. Seal mängivad ka soomlased Laura Pihlajamäki ja Pauliina Vilponen, kelle vastu koondisega (ja WoVoga) on mitmeid lahinguid peetud. Niisiis, alustasime kohe päris hästi ja rünnak-blokk-kaitse - kõik töötas ja erilist hoogu Nantes üles ei saanudki. Teises geimis oli mängu rohkem, aga teisele tehnilisele läksime 16:14 eduseisus. Geimilõpus tegi kohtunik kaks räiiiget prohmakat - publik vilistas ja röökis, Giulio oli niii vihane, sai kollase ka, meie kapten Liesbet ainult kohtunikuga vaidlemas käiski. Noh, mis siin ikka, ega kohtunik oma otsust ei muuda. Mina, maailma suurim närveldaja, olin seekord nagu vana rahu ise ja võtsin selle servi idekalt vastu, tõste Julietale ja pall maas nagu naksti. Lõppu pani Lies ässa ja 2:0 oligi olemas. Kolmandas domineerisime ka kohe algusest peale ja lõpuks kindel 3:0 võit meile. Lies ja Karo olid rünnakul võimsad - ükskõik mis palli nad ette said, läksid kõike julgelt lööma ja no paugutasid ikka korralikult. Kuna mu rünnak oli pehmelt öeldes niru, siis ma keskendusin muudele asjadele - vastuvõtt, kaitse, serv, korrektne blokk. Kaitses jooksin kõikidele pallidele järgi, vastuvõtt stabiilne, hüppelt jõuservi. Ma usun, et kõige suurem edasiminek ongi olnud vastuvõtul ja kaitses - eks sai palju tööd ka tehtud nende kallal kui jalg veel hüpata ei lasknud. Kohavalik ja tehnika parem, ei rapsi niipalju. Statistikas ma -2, aga ma ei lasnud sellel enda rõõmu rikkuda - supervõit, mängisin terve mängu, tabelis oleme nüüd neljandad, ülitore alati toetav kodupublik. Pärast rääkisin veel natukene sommidega juttu, nad ütlesid, et serviga otsiti mind, aga sain ilusti hakkama. Nii tore on tegelikult näha tuttavaid nägusid :) 

Järgmine mäng on reedel Venelles' vastu! Mõne päeva jooksul saan loodetavasti mängust rohkem pilte ka jagada.
(Aa, ma ostsin endale uued tossud ka. Esimest korda proovisin Nike'i ja mulle täitsa meeldivad, mõnusad pehmed. Isehüppavad võiks veel ka olla, siis oleks super!)

Mäng järelvaadatav siin: https://www.dailymotion.com/video/x6ejy4a

 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
  

Comments