St.Raphael - Chamalieres

St. Raphael - Chamalieres 3:0 (25:12 25:16 25:22)
Eelmise nädala algusest saadik tegin koos tiimiga terve trenni kaasa. Mängulistes harjutustes olin alati tagaliinis, aga vaikselt sain teha ründelööke pärast trenne. Mäng oli õnneks pühapäeval, nii et kui ma esmaspäeval ja teisipäeval põhimõtteliselt ei hüpanudki veel, siis reedel tegin juba trenni 100% kaasa. Eks muidugi ei läinud päris igat tõstet lööma, mis vähegi ohtlikum oli, aga üldiselt täiesti mänguvalmis isend. Imepisikene lootus mu sees oli, aga no tegelikult ma teadsin, et ega ma põhisse ei saa. Kui saame hakkama ilma minu abita, siis vast nad tahavad mind veel hoida ja kõige tähtsam oli võita. Polnud hullu - ma olin õnnelik isegi selle üle, et sain soojenduse kaasa teha. Meil oli seda võitu TOHUTULT vaja. Chamalieres on tabeli viimane ja me pole juba ammu kolme punkti tabelisse korjanud - vahed on nii väikesed, et kaotus oleks meid võinud viimaste sekka viia. Esimesed kaks geimi tulid suhteliselt kindlalt meile. Kolmanda alguses löödi meile kolm serviässa järjest ja vastane oli geimi keskpaigaks juba 15:9 ees. Umbes siis pandigi mind mängu. 6 nädalat on möödas sellest õnnetust laupäevast ja lõpuks olen ma tagasi - kodupubliku aplausi saatel. Mul polnud midagi kaotada - lihtsalt läksin ja nautisin. Vaikselt hakkasimegi järgi ronima, polnud mingisugust paanikat või peata olekut nagu tihti kaotusseisus kipub olema. Heade rünnakutega olimegi juba 22:22 viigiseisus. Paar blokki ja matchballi tõstis Nati mulle nelja peale - p e r f e k t n e. Lõin täiega, aga vastaste libero pani ühe käe kobaga kuidagi ette ja pall oli üleval - damn it! Õnneks ikkagi punkt meile ja kogu mäng 3:0! Super lõpp nädalale! Comeback on tehtud ja siit tuleb nüüd ainult edasi panna! Okei, mu hüpe on tegelikult ikka väga 0 alles ja ega pallile ei saa ka tihti korralikult pihta, aga eks tuleb endale aega anda veel. Oleme nüüd tabelis viiendad ja järgmine lahing laupäeval Evreux'i vastu! Peale mängu käisime ühe mõnna hotelli restos õhtusöögil ja olime ära teeninud vaba päeva! Varsti kirjutan sellest ka :) 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments