Minu sünnipäev!

Minu esimene sünnakink oli mu armas Liis, kellega ma käisin kolmapäeval Cannes' söömas! Nad olid nädal aega siin Lõuna-Prantsusmaal, sest nii Pariisi karika vastane kui ka liigamängu vastane olid mõlemad siit. Nii ma siis sõitsingi kolmapäeval talle järgi ja tegime koos väikese lõuna. Jäin õhtul ühe minuti trenni hiljaks, mis tähendas viie eurost trahvi. No vot milliseid ohverdusi peab tooma :D 

Kuna meie reedene mäng venis nii pikale, siis ma ei hakanud enam Cannes'i sõitma, vaid korjasin hoopis laupäeva hommikul Liisi hotellist peale ja sõitsime Nice'i shoppama. Käisime kahes suures kaubanduskeskuses, kus oli palju poode. Mitmeid selliseid ka, mida Eestis ei ole. Õhtul tulime minu juurde, vahetasime riided ja läksime linna sööma. Mõlemal oli vässu peal, aga ikkagi kuidagi suutsime oma õhtu lõpetada kell 2 öösel kasiinos :D Mängisin oma esimesed 5 eurot seal maha. 

Pühapäeva hommikul tegi Liis mulle omletti ja läksime linna jalutama. Väljas oli imeline ilm. Mereäärsel tänaval oli laat, kus natukene ringi tuiasime ja enne ta bussile saatmist tegime ühe kohvi ja värske apelsinimahla mere ääres. Viisin ta bussijaama, viimane kalli ja oligi aeg tal lennujaama sõita, et siis koju tagasi minna. Nii tore oleks olnud oma sünnipäeva hommik koos temaga veeta. Ma sain nii toreda kingituse ka, et enam täpsemini naelapea pihta polekski saanud panna :) 

Sünnipäeva hommikul käisin nagu kord ja kohus prantsuse keele tunnis. Kohalikust pagariärist võtsin ühe tordi, millega läksin meie kapteni Liesbeti juurde. Kui enamus meist elavad siinsamas kõik koos, siis Liesil on väike ridaelamu teiselpool linna, kohe ranna ääres. Praegu elab ta seal oma kuti Diegoga, kes oli kohalikust šokolaadipoest mulle armsa kingituse toonud. Rääkisime juttu, kuulasime vinüüle, Lies tegi risotot ja magustoiduks pistsime mu toodud koogi pintslisse. Ta isegi pani mõned teeküünlad taldrikuäärele tordi kõrvale, et ma saaks soovida ja need ära puhuda. Nii armas :) Kella kolme paiku oli aeg sõita saali, kus meid ootas video ja trenn. Kõik tulid kohe kallistama ja musitama. Trenn läks meil üsna nadilt, kuidagi uimased olime. Peale trenni ütles Giulio, et läheksime kõik VIP ruumi, kui ära oleme venitanud. Mõtlesin, et no nii, mis nüüd. Tänu abitreenerile sattusin ma olema viimane, kes ruumi astus ja oblaa... ÜLLATUS! Täitsa lõpp - õhupallid, kommid, kaks torti küünaldega, šampus, lilled, sünnipäevalaul. Treenerid, meie statistik ja füsio, mänedžer, kogu tiim - kõik olid seal ja laulsid mulle. Kindlasti üks armsamaid asju, mis minu heaks kunagi tehtud on! Mul ikka võttis aega, et see värk kohale jõuaks. Meie teisel liberol Ludivinil oli sünnipäev novembri algul, aga me ei tähistanud seda, nii et koos temaga puhusimegi küünlad ära. Egas midagi, sõime kooki ja komme õhtusöögiks :D Lisaks sain ma niipalju õnnitlusi veel Eestis olevatelt tuttavatelt ja sõpradelt, et ma palun vabandust, kellele ma kohe samal päeval vastata ei jõudnud. Õhtul läksin veel meie libero Amandine'i juurde, kes elab minuga samas majas. Ta üritaski mulle süstida seda enesekindlust ja julgust natukene, millest kohati platsil puudu jääb. Natalia ja Karolina tulid ka varsti, nii et mu sünna lõppes rahulikult tiimikatega istudes ja komme süües. AITÄH KÕIGILE! See päev oli imeline :)

Eile, kolmapäeval, oli meil vaba päev. Hommikul plaanisin kaua magada, aga mingi ärevus oli nagu sees. Palusin peale mängu füsiol enda jaoks aega leida, sest mu Achilka on natukene valus sellest ühele jalale maandumisest. Kuna see kliinik asub imeilusas kohas mere ääres, siis sõitsingi sealt natukene edasi, kus oli veel mitu ägedat randa. Turnisin kividel ja avastasin kellegi õnneseene tagahoovi, mis asus kohe mere ääres. Füsio võttis tublilt aega mu jaoks ja timmis kust vaja, täna oligi üsna hea olla.

Ilmad on detsembri kohta ühe eestlase jaoks ikka ebanormaalselt soojad. Kui päike on väljas, siis ma lähen trenni endiselt lühkarites ja t-särgiga. Päeval on kuskil 10-15 kraadi. Samas, öösiti on ikka külm. Eile hommikul oli isegi mu autoaken jääs, pidin seda üles soojendama.
Üldiselt on praegu kõik ikka hästi, v.a Liesbeti vigastus. Eks katsume ilma temata hakkama saada ja laupäeval kõva lahingu anda!








Comments