Minu tiim!

Käes on juba novembri lõpp, nii et on viimane aega teha põhjalik ülevaade minu tiimikatest ja treeneritest.


NR 1 KAROLINA GOLIAT (1996, Belgia, diagonaalründaja, 189cm)
Karolina on meie põhidiagonaal, sündinud minuga samal aastal. Belgia-Poola kodakondsusega, vanemad on tegelikult poolakad, aga kolisid juba aastaid tagasi Belgiasse. Läks kohe peale gümnaasiumi profiks nagu mina, mänginud Itaalias ja Poolas. Räägib nii inglise, poola, flaami, itaalia kui ka prantsuse keelt.

NR 3 AMANDINE GIARDINO (1995, Prantsusmaa, libero, 172cm)
Amandine on meie põhilibero ja prantsuse koondise teine libero. Saint-Raphaelis kolmandat hooaega, tuli ka 2016.aastal meistriks klubiga. Täpselt selline nagu üks õige libero olema peab - jutustab palju, aitab, võtab vastutust, kiire.


NR 4 JULIE OLIVEIRA SOUZA (1995, Prantsusmaa, diagonaalründaja, 194cm)
Meie teine diagonaal, kõige pikem mängija tiimis. Isa on brasiillane, st Julie oskab portugali keelt. Mängis paar eelnevat hooaega Evreux'is. Prantsuse koondise kandidaat.

NR 6 LIESBET VINDEVOGHEL (1979, Belgia, nurgaründaja, 189cm)
Liesbet on meie kapten, klubi tõeline raudvara. Kolmas aasta Saint-Raphaelis. Enne seda mänginud 10 aastat Itaalia kõrgemates liigades, lisaks hooaeg Jaapanis ja Poolas. Võiks öelda, et kohati mu mentor - aitab palju ja elab kaasa! Üliheas vormis. Räägib flaami, inglise, prantsuse ja itaalia keelt.

NR 9 VLATKA ZAHORA (1985, Horvaatia, temporündaja, 189cm)
Vlatka on Prantsusmaal juba kuuendat-seitsmendat hooaega. Eelmine hooaeg mängis Evreux'is. Räägib suurepäraselt prantsuse keelt.


NR 10 JULIE MOLLINGER (1990, Prantsusmaa, nurgaründaja, 180cm)
Julie on koos minu ja Liesbetiga üks meie kolmest nurgast. Eelmine hooaeg mängis Nancys. Olnud prantsuse koondises. Hästi sõbralik ja alati aitab kui oskab.

NR 11 JULIETA LAZCANO (1989, Argentiina, temporündaja, 190cm)
Raudselt kõige parem temps kellega ma elus koos mänginud olen. Trennis vahel vahin suu ammuli, kuidas kolme meetrisse palle lööb. Teenis Argentiina koondisega pääsu MM finaalturniirile, osales Rio olümpial. Mänginud Prantsusmaal 5-6 aastat, eelmine hooaeg Pariisis. Räägib hästi prantsuse keelt.

NR 12 ALEXANDRA ERHART (1994, Prantsuse, sidemängija, 180cm)
Alex on meie teine side. Tema esimene aasta profina, mängis ja õppis USAs ning Kanadas. Prantsuse-maroko kodakondsusega, esindanud Maroko koondist. Räägib prantsuse, inglise, hispaania ja araabia keelt.


NR 14 NATALIA VALENTIN (1989, Puerto Rico, sidemängija, 169cm)
Meie põhiside, tõeline tulesäde. Vaatamata oma lühikesele kasvule ei jää milleski hätta. Kiire, hea hüppega, tõesti jagab võrkpallist palju ja teab mis teeb. Mänginud Aserbaidžaanis, ülikoolis käis USAs. Puerto Rico koondise kapten. Ka said koondisega MM finaalturniirile, käis Rio olümpial.

NR 15 LUDIVINE CASALI (1998, Prantsusmaa, libero, 171cm)
Meie pesamuna, minu toakaaslane reisidel. Prantsusmaa '98 koondise libero, pärit Cannes't.


NR 18 KIESHA LEGGS (1989, USA, temporündaja, 188cm)
Kiesha on meie ainuke ameeriklane, mänginud eelnevatel hooaegadel Itaalias ja Poolas. Oskab itaalia keelt.


Mõned üldised faktid:
*keskmine vanus 25,5
*keskmine pikkus 183cm (kindlasti kõige pikem tiim kus mänginud olen)
*10 erinevat keelt: inglise, prantsuse, itaalia, hispaania, portugali, eesti, poola, flaami, araabia, horvaatia
*prantsuse keelt ei oska ainult kolm mängijat (mina, Keisha, Natalia)
*5 prantslast, 7 välismängijat 
*ma olen ainukene blond tiimis
*keegi ei suitseta (mis on Prantsusmaa kohta haruldane)
*12st mängijast 11 on esindanud oma riigi (noorte)koondist
*tiimi värvid on valge(võõrsil) ja punane(kodus)

PEATREENER GIULIO BREGOLI (1974, Itaalia)
Saint-Raphaelis juba neljas hooaeg, tüüris tiimi 2016. aasta meistriks. Itaalia naistekoondise teine treener, töötanud ka Belgia koondise juures. Räägib inglise, prantsuse, itaalia keelt. Vaieldamatult kõige professionaalsem treener kelle käe all olen töötanud!



ABITREENER YAMANDU PERALTA (1962, Uruguay)
Sündinud Uruguays, kuid tuli juba väiksena Prantsusmaale. Pere ka Prantsusmaal, poeg mängib pro B tiimis võrkpalli. Mitmeid aastaid oli Quimperi peatreener. Räägib prantsuse, hispaania ja inglise keelt.




Comments