Turist

Üks kiire nädal sai jälle mööda ja meid premeeriti kahe vaba päevaga. EM on läbi, peatreener tuleb tagasi, hooaeg hakkab kohe pihta, nii et siin vaevalt enam nii pikka puhkust saab. Oli paar mõtet minna Pariisi Liisile külla, aga neil oli turniir, nii et poleks saanud koos eriti olla pluss lennupiletid olid ka juba üsna kallid, nii et see polnud seda ühte ööd seal väärt. Kirjutasin Eliisale, kes mängib Monaco tiimis, aga elab Nice'is ja leppisime kokku, et sõidan pühapäeval tema juurde.

Hommikul kella 11 paiku istusin Frejusis rongi peale ja 12ks olin Nice'is. Eliisa tuli mulle vastu ja jalutasime tema juurde. Ta elab peatänava ühes otsas, nii et kõik on kohe käe-jala juures. Hakkasimegi mööda seda suurt tänavat mere poole jalutama. Enne promenaadile jõudmist oli palju purskkaeve ja valgusejumal Apolloni kuju. Rahvast oli igalpool palju. Natukene jalutasime mere ääres, ma fotografeerisin õigele turistile kohaselt kõik ilusti üles. Leidsime "I Love Nice" märgi ka üles. Kuna mul on juba kuu aega olnud  isu ühe õige koduse saia ja suure pihviga burksi järele, siis leidsime ühe USA söögikoha. Burks oli nämma ja boonuseks tegid brasiillased tänaval showd. Kuna ilm rannas peesitamist ei soosinud absoluutselt, siis otsustasime, et käime Monacos ka ikkagi ära. Hops rongi peale ja 20 minuti pärast olimegi Monte Carlos. Monaco klubil on ka meestetiim, kes mängib tugevuselt neljandas sarjas ja neil oli parasjagu mäng käimas. Kuna ma nagunii tahtsin Eliisa kodusaali näha, siis jalutasimegi sinna ja saime põneva neljanda ja viienda geimi osaliseks. Tase oli tegelikult üsna okei, Eesti esiliigas saaks ilusti hakkama vast. Pärast mängu jalutasime alla, mere poole. Nägin kõik need kallid brändipoed ära ja uhke kasiino, jahisadama, hotellid. Vormel 1 kuulus kurv ka(Google ütles, et see on kõige aeglasem kurv F1s). Linn on tõesti väga-väga ilus, läheks iga kell sinna tagasi ja veedaks kauem aega. Natukene jalutasime veel ringi ja aeg oli rongiga tagasi koju sõita. Kindlasti üks toredamaid ja meeldejäävamaid päevi siin Prantsusmaal :)