Tiim lõpuks koos!

Eile, kolmapäeval, jõudsid lõpuks meie esimene side Natalia ja temps Julieta. Nii Argentiina kui ka Puerto Rico kvalifitseerusid järgmisel aastal Jaapanis toimuvale MM finaalturniirile, niiet tüdrukud said Prantsusmaale tulla igati heade emotsioonidega. Vaatamata pikale lennureisile olid mõlemad üsna värske olemisega ja tegid ka trenni kaasa. Nataliale olid vast kõik suhteliselt kõrged ootused pannud ja ma ütleks, et ta täitsa täitis need. Minule igatahes ta tõsted sobivad ja tundus, et vähemalt tempsidele ka. Lisaks on ta kiire ja kaitses tubli. Kui ta alguses tuli, siis mu essa mõte oli, et okou, sellest neiust hakatakse küll üle lööma. Ta on ainult 169cm pikk, aga peale seda kui ma kaks korda ta blokki olin löönud, ma enam nii ei arvanud :D

Nii nagu ma juba põgusalt kahes eelmises postituses maininud olen, käis mul külas meie '96 koondise algusaegade side ja muidu hea sõbranna Liina Luhar. Ta on praegu vahetusõpilane Prahas ja juba ammu mulle külla tahtnud tulla :)  Neljapäeva õhtul läksingi talle Nicei lennujaama vastu. Pidin essat korda kiirteel sõitma ise. Mu plastikauto polnud sellest kihutamisest eriti vaimustuses ja ega endalgi oli üsna kõhe kohati, aga katsusin hoida sinna paremasse ritta eest ära pedaalitallajatelt. :D Reedel oli mäng. Liina soov oli, et mäng oleks põnev ja et ma saaksin mängida - mõlemad soovid õnnestus õnneks täitsa. Laupäev oli vaba ja algas üsna hästi - hommikusöök toodi rõdule, kus ma juba päikest võtsin. Edasi läks veel paremaks - läksime randa ja ujuma. Tegelikult oli meri veel üsna soe. Ehitasime liivalosse ja tegime palju pilte. Õhtul läksime linna peale jalutama ja õhtust sööma. Leidsime ühe toreda restorani Frejusi sadamas. Jube kalaisu oli, nii et võtsingi kalasupi ja grillõhe. Täitsa head olid. Pühapäeval lebotasime natukene basseini ääres. Käisin trennis ja kuna oli viimane õhtu enne Liina lahkumist,  siis sõitsime linna jäätise järele. Esmaspäeval viisin ta juba varakult rongile, et ta saaks natukene Monacot ja Nicei ka avastada ning siis õhtul tagasi Prahasse sõita. Uskumatult tore oli mõnda kodust inimest siin kaugel näha. :) 

Ma olen juba esimeses kahes prantsuse keele tunnis ka käinud. Tuli välja, et see kursus oli edasijõudnutele, nii et esimeses tunnis põhimõtteliselt lihtsalt kuulasin kuidas inimesed omavahel 1,5h prantuse keeles rääkisid ja kirjutasin oma vihikusse kõik tahvlilt maha, aga teisel esmaspäeval tulin pool tundi varem ja alustasime täitsa algusest ehk tähestikust. Nüüd vist hakkabki nii olema, et lähen tunnikese varem, mil õpetaja teeb algajatele ja siis kui tahan saan jääda edasijõudnute tundi ka. Hääldus on raske, meie "r" on ikka hoopis teine kui nende oma, aga no õnneks on mul aega, et õppida. 

Nädal üleüldiselt on olnud üsna tihe. Iga päev kaks trenni. Täna hommikul oli kehakoostise mõõtmine. Tulemused olid ideaalilähedased - palju lihast, vähe rasva. Nii nagu sportlasel olema peaks. Videosid oleme vaadanud mitu päeva. Nii mängust Le Cannetga kui ka Pariisist. Teisipäeval mängisime treeningmängu Cannes'i vastu. Üsna hädine oli. 

Homme sõidamegi rongiga Pariisi. Õhtul on videokoosolek ja loodan, et näen Liisi ka juba. :) 

Le Cannet mäng on järelvaadatav siit: http://www.dailymotion.com/video/x64ftfc





Comments