Paar päeva hooaja alguseni

Eelmine nädal oli täielik killer - palju trenne, veel rohkem hüppamist ja rünnakut, kõrge intensiivsusega. Peatreener Giulio tulekuga muutusid trennid palju raskemaks ja no eks ma pingutasin ka väga. Ta on üsna maksimalist, mängijad peavad trennis andma endast 100%, klubi juhtkonnalt ja abijõududelt nõuab sama. Kui teed midagi poolikult, siis parem ära üldse tee. Ühesõnaga ma olin juba neljapäevaks nii läbi omadega, et peale soojendust oli energiatase seal madalamate pulkade peal. Kindlasti üks raskemaid trenninädalaid kogu mu senise võrkpallurikarjääri jooksul. Tahtmist on, aga lihtsalt keha ei jõua järele. Hüpe läheb alla, joosta ei jõua pallidele järgi, löögid aeglased. Eks ma arvan, et treenerid taotlesidki seda, et enne hooaega korra punasesse lasta ja siis järgmine nädal lihtsam teha. 

Laupäeval pidi olema kaks trenni, aga reede õhtul trenks kirjutas, et hommik vaba. See siis tähendas, et õhtul tuleb raskem. Õnneks sain sellest ühest vabast hommikust nii palju energiat, et laupäeva õhtune pallitrenn oli vast kõige parem üldse, mis ma siin olen teinud. Hüpe oli päris lahti, löögid tugevad, kaitses sain ka päris hästi hakkama. Hea oli vabale päevale vastu minna. 

Laupäeva õhtul tuli mulle külla rootslane Fredric, kes mängis samal ajal meestetiimis Rovaniemis kui mina WoVos. Nüüd asub ta minust 2h kaugusel Oranges, ning mängib Prantsuse esiliigas (Pro B). Korjasin ta rongijaamast peale, läksime poodi ja siis sadamasse sööma, kus meenutasime Rovaniemi aegu ja kes mida vahepeal teinud. Linnas oli üllatavalt palju rahvast, pea kõik restoranid olid pilgeni täis. 

Pühapäeva hommikut alustasime pannkookidega ning kuna päike oli kõrgel ja ilm ilus, siis otsustasime randa minna. Mere ääres oli jube tuuline, nii et see päevitamine ei olnud seda külmetamist väärt. Veits turnisime kivide otsas, tulime mu juurde tagasi, sõime ja juba oligi aeg Fred autole viia, mis ta koju tagasi viiks. Nii tore oli jälle vahelduseks kedagi tuttavat näha :) 

Juba reedel ongi meie esimene liigamäng. Kodus. Le Cannet vastu. Kell 20:00.
Enne seda tuleb mulle külla armas Liina, kellele ma homme õhtul Nice'i lennujaama vastu lähen. :)
Mängust peaks olema ka otseülekanne lnv.fr lehel, aga katsun selle õige lingi siia panna reedel.



Comments