Minu uus kodu!

Nii, siit nüüd tuleb lõpuks kauaoodatud postitus minu elamise kohta.

Residence Odalys Domaine des Eucalyptus - seda võibki vist nimetada minu uueks aadressiks.
Minu koduväravatest sissesõites jäävad ühele poole armsad kahekorruselised rõdudega roosakad majad ja teisele poole parkla. Kompleksis on kahe kuni neljatoalised armsad korterikesed koos köögi ja rõdu/terassiga. Õue tagumises osas on suur bassein koos päevitustoolidega. Peaaegu kõik tiimikad elavad siinsamas, ainult, et erinevates majades.

Mina elan selles majakeses, mis on siin esimesel pildil kohe. Teine korrus, vaade on õue, mitte parkla poole, nii et ma arvan, et üks ideaalsemaid variante. Uksest sisse tulles jääb ühele poole tualett ja teisele poole vannituba. Avar köök-elutuba koos kahe diivaniga ja väike magamistuba koos suure voodi ja riidekapiga. Aknad on päikese poole, nii et korter on hästi valge ja rõdul on mõnna päikest nautida. Rõdu all kasvab oliivipuu, tagahoovis on palmid ja palju teisi rohelisi taimi. Maja tagant basseini juurde kõndides kohtad alati mõnda sisalikku. Pesumasin on ka siin kompleksis olemas, mida ainult meie saame kasutada. 100m eemal on täitsa arvestatava suurusega toidupood. Trenni on kuskil 10km, aga olenevalt liiklusest sõidame me seda 10-30minutit. Lähim rand on mõne kilomeetri kaugusel Saint - Aygulfis.

Magama mahub siia max. 5 inimest, nii et olete kõik oodatud külla! Lähim suurim lennujaam on Nice'is (60km). Ma ei uskunud, et oktoobris veel siin nii soe - 23-24 kraadi venitab pea iga päev ikka välja ja jahenemise märke pole ka eriti näha. Hommikuti kella 9ks trenni minnes on vahel 11-12 kraadi, aga temperatuur tõuseb üsna ruttu ja trennist koju sõites on juba soe.

Üldiselt olen nii korteri kui ka muude tingimustega väga rahul, eriti paremat ei oskaks tahtagi. :) 






Comments