Treeningmängud

St.Raphael vs Venelles
Venelles on eelmise aasta karikavõitja, kuid liigas veerandfinaalidest kaugemale ei jõudnud (põhiturniiri 7.). Meist tunnise sõidu kaugusel. Saal veel väiksem kui meie oma. Olin põhis. Alustasime väga energiliselt ja haarasime kiirelt edumaa. Väga mõnus oli platsil olla, kõik sujus, tegin juba korralike lööke. Vahepeal juhtisime 18:10 jms. Geimi lõpupoole hakkasid tulema ebakõlad side ja ründajate vahel - temps jookseb taha, side tõstab ette; diagole megamadalad pallid, et peab palli üle söötma jne. Neid erroreid kogunes ja kogunes, nii et lõpuks oli sidel juhe täitsa koos ja platsil üks suur segasummasuvila. Vastane jõudis järgi, kaotasime 22:25. Teises geimis ma ei mänginud, aga stsenaarium oli suhteliselt sarnane. Kolmandas ja neljandas geimis mängisin. Kolmandas oli meil suuri probleeme servivastuvõtuga, teine libero pandi sisse ja teda pommitati hoolega. Kaotasime, skoori ei mäleta. Tegime ühe lisageimi, mis oli juba üsna võitluslik ja terav. Lõpus suutsime ikkagi geimi enda kasuks pöörata ja võita (25:22 vms). Pärast mängu oli väga tühi tunne. Kaotasime nagu mitte midagi tehes. Üsna emotsioonitu ja rabe mäng. Teisest küljest muidugi polnud hullu, sest vastane oli väga mängitav ja ei olnud sellist tunnet, et nüüd tambiti meid maapõhja - vastupidi. Järgmine kord juba palju enesekindlam. Enda mäng ka täitsa okei, vastuvõtt kõikus tiba liiga palju, aga rünnakuid jäi üsna palju maha. Venelles avaldas soovi veel mängida mõni sõpruskohtumine, nii et ma loodan, et meie klubi aktsepteerib ja saame siis revanši võtta. :) 


St.Raphael vs Cannes
Cannes' võib vist nimetada prantsuse liiga kunniks - 20 tiitlit, 19x võitnud karika, 2x Euroopa Meistrite liiga, kõige paksem rahakott, üks suurematest hallidest, palju nimekaid mängijaid jne. Mina peale prantsuse koondise kapteni, hästi pika tempsi, kedagi teist ei teadnud. Libero tundus ka tuttav, aga nimi võõras. Kõik geimid olid suhteliselt sarnased, et mul polegi nagu eriti miskit analüüsida. Vastane oli peaaegu igas asjas kindlam ja parem. Kolmandas geimis juhtisime 4-5 punktiga terve geimi, aga nagu ikka, geimilõpus omavead ja 25:27 ikkagi kaotasime. Erroreid side ja lööjate vahel oli jälle palju, minu arust isegi lubamatult palju, aga no ma loodan, et see ikkagi ajapikku läheb paremaks. Mina mängisin neljast geimist kolm. Polnud mingit katastroofi, aga pallid jäid ikka väääääga raskelt maha. Kõrge korrektne blokk, nii et pidevalt olid käed vahel või siis toodi kaitses üles. Vastuvõtt oli parem, kui Venelles' mängus, nii et sellega võib rahul olla. Serv okei. Trennis olen löönud hüppelt jõuservi ka, aga see pole olnud nii kindel, et mängus löön põnnama ja pole proovinud. Eks kui peatrenks tagasi tuleb, siis vast annab julgust ja timmime selle paremini paika. :) 

Hommikul oli pildistamine ka, nii et katsun siis iga postitusega mõne pildi jagada :) 




Comments