Itaalia laager

Nii, nüüdseks on esimene ettevalmistusnädal klubi juures läbi. Nii nagu ma eelmises postituses mainisin, olime esimesed nädal aega laagris Itaalias Sanremo lähedal. Täna tulime Saint-Raphaeli tagasi ja saime kätte ka oma korteri ja auto. Nüüd kõigest lähemalt:

Teisipäeval nägin esimest korda meie peatreener Giuliot. Mu esimene reaktsioon teda nähes oli "WOW". Teda saadab mingi seletamatu aura, mis teised inimesed ruumis kuidagi palju "väiksemaks" teevad. Isegi kui inimene, kellel poleks õrna aimugi, milline ta välja näeb, oleks koos meiega olnud, siis ta oleks aru saanud, et "that's him". Esimeses trennis koos temaga oli ta rohkem pealtvaataja rollis, sest kuna teda terve septembri põhimõtteliselt ei ole, siis ta lasi abitrenksil trenni läbi viia ja andis vahepeal lihtsalt meile nõuandeid ja näpunäiteid. Võrkpallis tundub väga pädev olevat, mis on muidugi positiivne. Hommikul oli jõusaali trenn ka, mis oli minu jaoks ikka väga lihtne. Loodan, et edaspidi peab natukene rohkem pingutama.

Kolmapäev-neljapäev olid ka üsna rahulikud. Pallitrennides keskendume ikka veel söödule, tõstele, kaitsele, täpsusele. Natukene tegime kerge palli vastuvõttu ja jalad maas lööke ka. Neljapäeva õhtul käisime tüdrukutega ühisel õhtusöögil Sanremos. Kuna see oli mu esimene kord Itaalias, siis tuli ikkagi kohustuslik pitsatiir ära teha. Pitsa oli hea, aga ma ei jõudnud pooltki ära süüa. Ühe gelato näppasin kah tagasiteele. 

Üks jõuks, paar trenni basseinis ja oligi käes laupäeva hommik, mil hakkasime Prantsusmaa poole tagasi sõitma. Tegime trenni meie kodusaalis, mis pole suur ega eriti uus, aga selline armas kodune. Igalpool on võistkonna ja mängijate pildid, põrand tundus ka okei. Pärast trenni läksime kõik koos Renault esindusse, kus meile anti autod. Sai valida värvi kui ka käigukasti. Punane võeti eest ära, nii et valisin halli värvi automaatkäigukastiga auto. Ta on minu arust täitsa armas. Autod olid täiesti uued ja sõitsid esindusest alles välja, nii et kujutate ette kui naerul näoga me ringi käisime :) Renault esindusest sõitsime meie elamispaika. Ma suutsin muidugi kaks korda ära eksida ja sõitsin seal linna vahel nagu loll lammas, aga lõpuks ikka jõudsin kohale. Elama hakkame me sellises turistidele mõeldud korteris - kööginurk, elutuba, magamistuba, vannituba, rõdu. Väga mõnus! Praegu kaks nädalat elame kahekesi koos, siis saab igaüks oma. Korteris on ruumi neljale-viiele inimesele, nii et hakake aga lennupileteid ostma ;) (kes rohkem inffi tahab, siis saab siit: https://www.odalys-vacances.com/location-mer/cote-d-azur/saint-aygulf/domaine-des-eucalyptus.html#)

Homme on vaba päev, eks näis millega me selle sisustame, aga tõenäoliselt, kui on ilus ilm, siis lähme randa. Trennid ei ole eriti rasked olnud, aga väsimus on ikkagi pidevalt peal, nii et homme saab lõpuks ennast korralikult välja magada! 

Liiga ametlik koduleht on lnv.fr, kus Ligue A Feminine alt leiab naisteliiga kohta informatsiooni. Mängud ei ole siiski rangelt igal laupäeval nagu ma siin suure hurraaga kuulutanud olen, vaid natukene ikkagi varieeruvad. Mul millegipärast arvutile mõeldud versioon ei avane, nii et ma panen siia telefonile mõeldud variandi, kus näeb täpselt kõikide mängude ajad ja kohad (koduvõistkond on esimene tiim): http://www.lnv.fr/remote/mobile/resultats-laf.html

Niipalju on elust-olust ka rääkida, nii et võtan ennast lähiajal jälle kokku ja kirjutan! Seniks aga bonne nuit ;)







Comments