Prantsusmaa, here I come!

Ilmselt kõik, kes vähegi minu käekäigu vastu huvi tunnevad, juba nüüdseks teavad, et uuel hooajal mängin Prantsusmaa kõrgliiga klubis Saint - Raphael VAR Volley-ball. Kuna suvi möödus üsna rahulikult ja mingeid erilisi sportlikke saavutusi mul ette näidata pole millest kirjutada, siis otsustasin natukene pajatada, et mida ma hetkel St.Raphaelist tean, kellest saavad minu tiimikaaslased ja miks üldse valik sellele klubile langes.

Minu klubiotsingud hakkasid tegelikult juba aasta algul, kui tegin lepingu Volley Pro Agencyga. Panime mu agendi Massimoga paika, et millised liigad oleks samm edasi, kuid siiski minule jõukohased ja kus ma tõenäoliselt mänguaega ka saaks. Nii jäidki sõelale kolm - Saksamaa, Prantsusmaa ja Itaalia A2. 

Suve algul oli seis üsna nutune, sest mul olid pakkumised ainult Soomest ja Belgiast, huvilised Šveitsist ja Hollandist, aga need langesid ajapikku ära. Isegi Taani kutsuti poolprofessionaaliks :D Koondiselaagri ajal käisin testimisel Saksamaa neljanda klubi juures, aga nemad valisid ka kellegi teise. Mingit paanikat ei olnud, sest klubita ma jäänud vast ei oleks, aga vaikselt hakkasid mõtted liikuma Soome poole tagasi. Paar esiotsa klubi olid ka valikus, et miks mitte tagasi minna, kui paremat varianti hetkel ei leia. 

Asi läks tõsisemaks kuskil juuni teises pooles, kui minu postkasti prantsatas u. nädala jooksul mitu rõõmustavat kirja kõikidelt nende liiga klubidelt, mis eesmärgiks olime seadnud. Nii Saksamaa kui ka Itaalia A2 klubid olid liigatabeli teises pooles ja pigem valisin kahe Prantsuse klubi vahel, aga ma pean tunnistama, et see Itaalia mõnes mõttes nagu kripeldas sees, sest no Itaalia on ikkagi suur võrkpallimaa ja usun, et paljude unistus. See konkreetne klubi midagi erilist ei olnud, nii et jätsime selle hetkel välja. 

Prantsusmaa kohta olin siit-sealt ikka kuulnud, aga tegin väikese taustakontrolli ka Polina ja Anna abiga. Eesmärk oli leida ikkagi hea taseme, treeneri ja organiseeritusega klubi, rahaline pool oli pigem tagaplaanil. Tegin Massimoga ka ühe pika telefonikõne ja koostöös issi ja agendiga see otsus sündiski. 


St. Raphael on Prantsusmaa mõistes üsna väike (kuurort)linn Lõuna-Prantsusmaal Vahemere ääres. Võib-olla meile tuntumad kohad selle läheduses on St.Tropez (40km), Nice (60km) ja Cannes(40km). Monacosse on natukene alla saja kilomeetri ning Itaalia piir on ka kohe sealsamas, nii et koha üle küll ma nuriseda ei tohi. Ise ma Lõuna-Prantsusmaal käinud ei ole, nii et ootan seda esmakohtumist väga :) 

Prantsusmaale mineku teeb eriti meeldivaks veel see, et mu armas toakaaslane ja lemmikblondiin Liis mängib Pariisis. Juba kohe hooaja teises mängus lähme karvupidi Pariisis kokku. Pane vaim valmis, piff! I'm coming for ya! Ega Šveits (loe: Anu ja Nette) ka üleliia kaugel pole.

Üle-eelmisel hooajal St.Raphel võitis Prantsuse liiga koos Anna Kajalina abiga, eelmisel aastal jõuti poolfinaal, kuid seal pidid Le Cannet paremust tunnistama. Ega ma tiimi kohta eriti palju öelda ei oska, sest ühegi mängijaga ma varem kokku puutunud pole, aga väikese uuringu ma interneti ja sotsiaalmeedia abiga ikka teinud olen.

Sidemängijad on Puerto Rico koondislane Natalia Valentin ja prantsuse-maroko päritolu Alexandra Erhart. 

Diagonaal on minuga sama vana 190cm pikk belglane Karolina Goliat, kes on jõudnud oma vanusele vaatamata mängida juba nii Itaalias kui Poolas. Teine diago on samuti pikk(194cm), prantslanna Julie Oliveira Souza. 

Tempod on pärit Argentiinast, Horvaatiast ja USAst. Julieta Lazcano on argentiinlanna, kes võttis osa ka Rio olümpiast. Ameeriklanna Kiesha Leggs mängis eelmisel hooajal Itaalia A2 klubis, horvaat Vlatka Zahora Prantsusmaal Evreux'is.

Nurgad oleme siis mina ja prantslannad Liesbet Vindevoghel ja Julie Mollinger.

Libero '98 sündinud Ludivine Casali.

Peatreener on Itaalia naistekoondise teine treener Giulio Cesare Bregoli.

Ilmselt olete juba märganud, et blogil on täiesti uus kujundus. Eelmine oli üsna algeline, nii et otsustasin koos klubivahetusega ka oma blogi natukene kobedamaks muuta :) Kes tahab mu tegemistega ka edaspidi kursis olla ja ei viitsi siin piilumas käia, et kas nüüd on miskit juba tulnud(olgem ausad, et ma postitan nii nagu jumal juhatab ja tuju tuleb), siis pane oma e-mail "Hakka minu blogi jälgijaks" lahtrisse ja saad teavituse, kui olen miskit kribanud. Sealt samast leiate ka mu mängude ajakava ;)

Prantsusmaale sõidangi juba homme, nii et hoia silm peal ja üsna pea saab lugeda minu esmamuljetest!




                                                            


Comments