Naistekoondis 2017

Peale klubihooaega sain terve aprilli rahulikult kodus olla. Mul oli küllaltki aktiivne puhkus, mis sisaldas nädalas 4-6 trenni, peamiselt jõusaal või jooksmine, sest oli vaja ennast eesootavaks koondisetsükliks vormis hoida. 1. mail sõitsingi bussiga Tallinnasse laagrisse. Ees ootas vana hea Dzingel, kuid uhiuus Kalevi spordihall. 

Valmistume juba sellel nädalal algavaks MMi kvalifikatsiooniturniiriks, mis toimub Portugalis ning kus ootavad ees kõvad vastased Saksamaa, Prantsusmaa, Soome, Sloveenia ja Portugal. 

Esimesed kaks nädalat möödusid üsna rahulikult. Pallitrennid Kalevis, jõusaal Spartas - tavapärane rutiin. Mai teisel nädalavahetusel sõitsime treeningmänge mängima Taani koondise vastu. Anu eemalejäämise tõttu on mul kanda teise nurgaründaja roll. Taani oli küllaltki lihtne vastane ja nende võitmiseks me nahast välja ei pidanud pugema, kuid hea tunne sellele nädalavahetusele tagasi vaadates mul ei ole. Ükski mäng ei olnud päris selline nagu ma oleks tahtnud ja võib-olla olin natukene kramplik ja ettevaatlik kohati. 

Eelmisel nädalavahetusel mängisime Lätis ja tundsin ennast juba oluliselt paremini. Energiat oli palju, enesetunne mõnus, sõit läks ka kenasti. Ka Riiast tulime tagasi kindlate võitudega, nii et ilmselt Portugalis tuuakse meid juba esimese kümne punktiga reaalsusesse tagasi. Kõige parem meel on mul selle üle, et olen leidnud taas endas enesekindluse lüüa hüppelt jõuservi, mis vahepeal täitsa tahaplaanile vajus. Samas, blokk on kuidagi kesine viimasel ajal. Aasta alguses tundus, et hakkan vaikselt juba asjale pihta saama, aga nendes mängitud kontrollmängudes pole päris seda õiget rütmi leidnud.

Juba homme varahommikul sõidamegi Portosse, esimene mäng on põhjanaabritega kolmapäeval. Üleüldise tiimi seisu ma hindaks praegu heaks - lähme endast parimat andma ning eks vaatame, mis saab ;) Kindlasti teen siia ka mõne postituse turniiri käigust ja suveplaanidest. 

Meie tegemistega saab kursis olla volley.ee ning meie Facebooki lehe kaudu: 








Comments