WoVo - Pölkky Kuusamo

WoVo - Pölkky Kuusamo 2:3
Enesetunne enne mängu oli väga hea, energiat palju, hüpe ka nagu noorel jänksil. Esimeses geimis olime vist natukene ära ehmunud, et Kuusamo sellise hurraa-ga peale tuli ja publik oli ka 2x valjem kui tavaliselt. Prokopenko littis kõik pallid maha ja essa geim kindlalt Kuusamole. Teises saime punkte natsa rohkem, kuid domineeris ikkagi koduvõistkond. Kolmandas olime tublid, surusime rohkem serviga ja kasutasime Kuusamo natukene tagasihoidlikumat olekut ära. Geimi lõpus lõin kuue pealt blokki, aga pall põrkas mu õlast teisele poole ja saime punkti, mis kõigil kohe tuju üles lõi ja natukene energiat mängu andis. Geim meile. Neljas oli tõeline thriller. Saime geimi teiseks pooleks enda julgete rünnakutega juba kena 4-5 punktilise edumaa sisse, kuid Kuusamo võttis lõpuks käsipiduri maha ja tegi järjest ise mitu bloki - ja servipunkti ning geimilõpp kiskus juba üsna tuliseks. Seisul 24:23 tegi Jessi servivea, õnneks vastaste diago kinkis tagasi. Geimpalli sain mina Iide altsööduga selja taha tõstetud pallist, millest riskantsemat asja võrkpallis annab vist otsida, aga noh, ära lõin selle pussaka :D Viies oli juba Kuusamo etendus. Lõid superhead servi millega olime hädas ja Prokopenko lõi viimased pallid lihtsalt üle Heidi maha. Pole midagi öelda. Vast kõige parem mäng Kuusamolt, mida mina näinud olen.
Enda mäng oli looduskatastroof. Mängu alguses streikis mu ranne, nii et lõin mitu palli kuskile seina. Kui ma just eelmises postituses kirjutasin, et pole viimasel ajal eriti blokki löönud, siis eile ma muud ei teinudki. Kuusamo tempsid tulid kohe nurka ära, nii et absoluutselt kogu aeg oli kena kahene blokk ees, millest mina ega Jessi eriti mööda ei saanud. Ma proovisin kõike: löön täiega - pall tuli veel kiiremini tagasi; panen palli lihtsalt üle - Kuusamo lööb maha; hanitan - mõni jäi maha; proovin näppe - no ühtegi küüneotsa ka ei jäänud sinna palli teele. Ma olin täiesti segaduses, sest ma tõesti ei osanud enam MITTE MIDAGI teha. Täiesti peata olek. Küsisin igal time-outil Teemult nõu, aga tegelikult oli see olukord ikkagi minu ja ainult minu lahendada.  Need punktid, mis tulid, olid kas hanitustest või mitte eriti tugevatest löökidest, kus kaitse lihtsalt eksis. Minu tavapäraseid tugevaid lööke oli vähe. Väga-väga raske mäng oli, eriti kui tean, et pingilt ei ole kedagi panna mu asemele, et saaksin natukene mõtteid koguda ja selgema peaga sisse uuesti minna. Samas, oli ka palju positiivseid asju: Nelli tegi oma hooaja parima mängu; ma sain kaks killerblokki, mis alati teevad tuju heaks; tõestasime, et suudame hambaid näidata küll ja see seeria ei saa lihtne olema. Nurgad ehk siis Jessi ja mina olime statistikas kokku -4, kuid ikkagi oli mäng viiegeimiline. Noh, hullemaks eriti minna ei saa, nii et ma väga ei põe. Pigem on kõik positiivselt häälestatud ja valmis kodus lahingut pidama :) 










Comments