Viimane nädal!

Alustan tegelikult eelmisest nädalast.
Käisime play-off mängude vahepeal Jessiga pildistamas. Ilmad on olnud lihtsalt supermõnusad! Jalutasime linna ja tee peal klõpsutasin natukene.










Laupäeval oli meil tagasihoidlik hooaja lõpupidu Santaspordi mökis. Mängisime kaarte, kuulasime muusikat, ma rääkisin pikalt nii Teemu, Pasi kui ka Saijaga. Kell 11 seadsime sammud Rovaniemi kõige populaarsema ööklubi Half moon poole, kus esines vast hetkel kõige populaarsem Soome meesartist Antti Tuisku. Iga teine laul, mis raadiost tuleb, on temalt, nii et raske on mitte teda tunda :D Rahvast oli meeletult palju, mis tegi kohati olemise talumatuks, aga Antti mulle väga meeldis. See energia, mis ta oma esinemisse pani, oli lihtsalt muljetavaldav. Tüüp oli peale esimest laulu juba rohkem higine, kui mõni meil peale mängu. Eestis ma vist polegi näinud kedagi, kes niimoodi publiku meelt lahutada püüab. Peale kontserti saime ühe sponsori kaudu VIP alale, kus ma kohtusin Mr. Lordiga. Eurovisiooni võhikutele siis niipalju, et nad tõid Soomele esimese (ja siiani viimase) Eurovisiooni võidu oma "Hard rock hallelujah"-ga 2006.aastal. Ma olin muidugi nende suur fänn, nii et võite arvata kui viks ja viisakas ja vaikne ma seal tema vastas istudes olin :D



Pühapäeval käisin Hedy ja Heikki juures. Vaatasime Lakkapää - Tiikerit mängu, sõime pannkooke ja lebotasime niisama.

Esmaspäeval läksime koos Mallaga Rovaniemi kuulsasse kohvikusse "21", kus on linna kõige paremad vahvlid. Malla oli eelmine aasta meie tiimi teine libero, aga kuna eriti tihti teda sellel aastal näinud pole, siis otsustasimegi lihtsalt kokku saada, rääkida kuidas läinud, mis teinud ja nautida nämmasid vahvleid. 

Teisipäeval ootas ees traditsiooniline mootorsaaniretk Heidi ja tema kuti Ville juures. Jaz ja Fredric korjasid minu ja Jessica peale ja algas sõit Muurolasse (pool tundi sõitu linnast). Meil oli kaks mootorsaani ja ühe saani taga veel ka tavaline saan, nii et kõik mahtusid ilusti ära ja algas sõit imearmsale saarekesele, kus oli tore grillimispaik. Ville tegi jää sisse ka mõned augud, et saaksime kala püüda, aga üsna ruttu meie kannatus katkes, sest polnud kala haisu ka. Grillisime vorste, rääkisime juttu, sõitsime saanidega. Ilm oli ilus, kuigi natukene tuuline. Hästi tore oli. :)







Teisipäeva õhtul sain Jazilt sõnumi, et õues on virmalised. Olen korra neid näinud, aga siis olid need hästi heledad ja ei midagi erilist. Jalutasin siis kell pool 12 õhtul Santaspordi poole ja juba meie maja kõrval oli neid üpris hästi näha, olgugi, et muud valgust oli ümberringi palju. Kirjutasin Iidele, et sõidame linnast natukene välja, et neid paremini näeks, aga selleks ajaks, kui me auto kinni pidasime, olid nad juba peaaegu kadunud. Täna proovime vast jälle neid püüdma minna :)

Kolmapäeval sain hommikul Saijaga kokku, sest rohkem ma teda ei näe. Rääkisime minu kahest siin oldud aastast ja tulevikuplaanidest. Natukene ikkagi kurb on ära minna ja inimestega hüvasti jätta, aga õnneks Soome pole ju kaugel ja ma olen enam kui kindel, et Rovaniemi linna külastan ma oma elus veel mitu korda :)
Õhtul käisin vaatamas Rovaniemi võrkpalli meistrikate finaale. Naistest võitis Malla tiim ja meestest Heikki tiim. Jee!

Täna, neljapäeval, teeme Iide ja Nelliga miskit. Välja sööma või ise küpsetame miskit vms. Ülejäänud pool päeva olen ma koristanud, asju pakkinud ja laule kuulanud. Homme juba tulebki issi :)

Pärt tegi minust toreda loo ka :)
http://www.volley.ee/kristiine-miilen-astus-sammu-edasi-nii-stabiilsuses-kui-punktisummas


Comments