Play-off

Lõppjärjestus pärast põhiturniiri on järgmine:

1. HPK (71 punkti)
2. LP Viesti (64 punkti)
3. OrPo (46)
4. Pölkky Kuusamo (41)
5. LiigaPloki (38)
6. LP Kangasala (32)
7. LP Vampula (34 - Kangasala on eespool, sest neil on rohkem võite)
8. WoVo (27)
9. Pieksämäki (15)
(10. Kuortane 10)

Veerandfinaali pääseb 8 võistkonda ehk siis Pieksämäki (ja Kuortane) play-off mängudele ei pääsenud. Soome liiga play-off paarid saadakse sellise valimise teel: põhiturniiri võitja valib omale vastase 7. ja 8. seast, teine koht 6. ja eelmisest paarist ülejäänu vahel, kolmas koht 5. ja selle kes eelnevalt ülejäänud ja neljandale lihtsalt jääb see võistkond, keda esikolmik ei ole valinud. Edasipääsuks nelja parema hulka on vaja võita 3 mängu.
Meie mäng lõppes pühapäeval kuskil kella 7 paiku õhtul ja valimine toimus kõikide tiimide esindajate vahel kell 8 läbi ühise telefonivestluse. Ühel meie bussil oli autotelefon, nii et Teemu pani kõlari peale ja mängusaali ees parklas siis kõik koos ootasime oma saatust :D Salaja lootsime, et ehk saaksime Kuusamo, sest nad on a)lähedal b)tunneme neid juba läbi ja lõhki c)võidetav vastane. 
Esimesena valis Hämeenlinna, kes mulle isiklikult oleks kõige vastikum vastane. Alati nad passivad mind nii hoolega ja neil on kõrge distsiplineeritud blokk + ma vihkan nende kodusaalis mängimist, kunagi ei ole seal hea päev. Hoidsime hinge kinni ja... õnneks Vampula. Noh, arusaadav, sest on ikka vahe kas sõidad 100 kilomeetrit mängule või 700 ja neil vaevalt probleeme Vampula võitmisega tuleb. Teisena valis Salo meie ja Kangasala vahel. Ühest küljest, me alles võitsime neid; teisest küljest on Kangasala ikkagi väga tubli tiim. Õnneks pääsesime ka seekord. Midagi positiivset ikka ka põhjas elamise juures, keegi ei taha siia sõita. Suurem kivi oli südamelt langenud, sest OrPo ja Kuusamo ei ole enam samast klassist, mis kaks esimest. OrPo valis LiigaPloki ja meile jäigi Kuusamo. ISSAND, KUI ÕNNELIKUD KÕIK OLID! Ma pole Pasit ammu nii rõõmsas tujus näinud. Oleme nendega mänginud sellel hooajal 2:3, 3:0 ja 0:3, nii et seis on suhteliselt võrdne. 

Esimene mäng toimub juba homme, kolmapäeval, Kuusamos kell 18:30. Edaspidi hakkab mäng olema üle päeva: reedel kodus, pühapäeval Kuusamos ja kui vaja, siis teisipäeval Rovaniemis ja neljapäeval Kuusamos. 


Natukene põhiturniiri statistikast ka. 
Kogusin 436 punkti, mis andis liigas kolmanda koha. Minust eespool olid vaid OrPo nurk Janisa Johnson(452 punkti) ja LiigaPloki diago Tamara Kmezic(438 punkti). Vahepeal isegi juhtisin edetabelit, aga mõned hapud mängud Kuortane, HPK ja Kangasala vastu tegid oma töö. Eelmine aasta olin 373 punktiga alles kümnes, nii et areng on märgatav. Samuti võib mind leida teistest edetabelitest, kuhu ma eelmisel aastal ei pääsenud. Näiteks oma 43 ässaga jagan Kangasala diagoga 5.-6. kohta, mängu keskmine 16,77 punkti annab neljanda koha, ainult rünnakust kogusin punkte 355, mis annab samuti neljanda koha. Mu leiab peaaegu kõigi elementide TOP 20 edetabelitest: http://www.mestaruusliiga.fi/uutiset/johnson-naisten-pisteporssivoittajaksi.html Isegi bloki edetabelis olen 17. oma 38 blokiga. Issi, võid mu üle uhke olla, ma polegi võib-olla nii lootusetu juhtum :D LähiTapiola punktide edetabelis jagan HPK nurga Mayfieldiga 8.-9. kohta http://www.mestaruusliiga.fi/liiga/naiset/lahitapiolan-pistekisa.html Võitis HPK ja Soome koondise 20-aastane diago Piia Korhonen, kes on tõesti sellel hooajal supertubli olnud!

Eile käisin meie füsio Kimmo juures, et ta vaataks üle mu jalad ja teeks FootBalance'i masinal testi, et kas ma vajan uusi sisetaldu või mitte. Ma lahkusin sealt nii hea tujuga, et lihtsalt pidin sellest kirjutama :D Mitu aastat tagasi kirjutas ortopeed mulle ühed tallad välja, mida ma kannan ühtedes trennitossudes, aga kuna mul mingeid kaebusi vms enam ei ole, siis otsustasin juhust kasutada ja Rovaniemis testid ära teha, selle asemel, et Eestis ortopeedi juurde ronida. Kimmot ma usaldan täielikult ja tean, et ta teab, mida räägib :) Alguses kontrollis mu liigeste liikuvust ja painduvust, mis oli väga hea. Kui nuriseda tahaks, siis vasak jalalaba (ja varbad) on imevähe suunaga väljapoole ja jalavõlv on ka natukene kõrgem, kui paremal jalal, aga kõik on normaalsuse piirides. FootBalance on selline masin, kus astud klaasist(?) alusele, mis on ühendatud ekraani ja kaameraga ning ta teeb jalgadest erinevates positsioonides mitu pilti (tavaolek, poolkükis olek, varbad üleval) ning pärast saab ekraanil siis pilte analüüsida ja vastava diagnoosi anda. Sain ainult positiivset tagasisidet Kimmolt, nii et tänks emme ja issi, et ma olen head geenid saanud :D Lihased on tugevad ja hästi arenenud, luustik ja üleüldine jalgade struktuur on ka väga hea ja mingeid taldu mul vaja ei ole. Pühapäeva hommikuses trennis mängisin kaitses Teemu löödud palli kuidagi halvasti ja liigutus oli täpselt samas suunas, mis novembris Vampulas, kui ma oma randmele haiget tegin, nii et ehmatas natukene ära ja mängisin pühapäevase mängu kerge teibiga. Südamerahuks vaatas Kimmo käbe selle ka üle ja õnneks polnud sama koht, lihtsalt väike põrutus. Selliseid asju juhtub ju tegelikult võrkpalluritel pidevalt, et maandud randme peale vms ja ranne on võib-olla 1-2 päeva hell, aga peale seda käetraumat on mul kohe paanika, kui parema käe ranne raksub või lihased selle ümber on natuke kanged vms. Õnneks kõik on ikkagi korras :) 



Comments