Märts!

Plärts-plärts siin õnneks pole, vaid ilus mõnus talv: lumi maas, päike paistab, mõned külmakraadid. 

Pühapäeval käisime vaatamas Lakkapää mängu. Esmaspäeval läksime Jaziga basseinidesse mõnulema ning pärast seda oli mul massaaž. Esmaspäeva õhtul käisime tiimikatega bowlingut mängimas Santaspordis. Ma võitsin, jee! Jõudsime mängida 3 mängu, viimases voorus viskasin 153 punkti. Minu kohta üsna hea :D Kuna teised olid nõmmarid ja lasid üle, siis läksime Jessicaga kahekesi Amarillosse. Polnud seal kolm kuud käinud, igatsus oli peal juba :( 

Teisipäeval, kolmapäeval ja neljapäeval olid iga päev kaks trenni. Küllaltki raske jõuks ja õhtuti intensiivsed pallitrennid. Kuna meil neid vigaseid aina lisandub (Jessical miskit reie siseküljel, Viivi venitas mängus tagareit halvasti, Nelli ja Heidi haiged), siis on trennis nurkadel väga-väga raske. Ei mäletagi millal ma viimati nii läbi omadega olen olnud. Paar nädalat oleme teinud sellist harjutust, et eesliinis side, nurk ja temps ning nende pool peab side-outist 5 või 6 palli järjest maha lööma kuue minuti jooksul. Kuna mina olen olnud Miljaga, kes lööb ainult side juurest ja teda üsna lihtne blokeerida, siis saan megalt tõsteid ja mu võitlejahing teeb kõik, et just meie pool selle vahetuse võidaks. Täitsa hästi on meil läinud. Eile oli mul blokk ka täitsa kobe, eriti tempside blokeerimisel.

Suusatamist olen ka ikka jälginud. Nägin Iivo Niskaneni võidukat sõitu. Tegi tuju nii heaks, selline tunne oli nagu eestlane oleks võitnud. Eilne trenn lükati ka natukene edasi, et trenksid saaksid naiste teatesõidu ikka lõpuni vaadata :D

Märtsi esimene päev tõi sellise toreda uudise ka, et mind valiti teistkordselt Soome liiga sümboolsesse seitsmikusse. Lisaks veel meie temps Jaz. :)


Tänane ilus reedene päev oli meil vaba. Magasin kaua, käisin füsio Kimmo juures oma randmega. Ütles, et see on nii heas seisus, kui üks randmetrauma pärast kolme kuud olla saab. Siiski, pean olema ettevaatlik, sest päris "originaal" ta veel ei ole. Selleks kulub vähemalt aasta. See uudis tegi päeva veel ilusamaks :) Heikki tuli mulle Santasporti järgi ja käisime hiinakas lõunat söömas. Siis korjasime empsi lillepoest peale ja viisime ilusad lillepuketid jõuluvana küla lähedal olevasse uude Arctic Treehouse hotelli, kus külastajad ööbivad suurte akendega puust "jalgadel" majakestes, kust saab vaadata virmalisi. Täitsa mõnna tundus, keegi võiks minu ka sinna viia mõnikord. Või siis igluhotelli. Igatahes, sõitsime tagasi Rovaniemi, käisime korra poes ja siis tõi Heikki mu koju. Vaatasin naiste Balti liiga final 8 mänge. Lisaks panin kirja ennast Tartu ülikooli veebikursusele "Programmeerimine maalähedaselt". Olen alati arvanud, et see arvutivärk pole mulle ja ma olen üsna kindel, et see kursus seda IT-d mu jaoks atraktiivsemaks ei tee, aga noh, ega enne päriselt teada ei saa, kui ei proovi. :) 

Aa, kolmanda "Troonide mängu" raamatu lugesin ka läbi, nii et keegi võiks mulle nüüd neljanda saata! Tänks! :) 

Homme on meil üks pallitrenn ja siis lähen Kiiskinenide juurde! Vaatame koos Eesti laulu finaali :) 





Comments