Lõpusirge

Põhiturniiri lõpetame sellel nädalavahetusel Orivesil ja Kangasalas. Homme lendame hommikul Helsinkisse, kust lähme kahe väikese bussiga Tamperre ja sealt juba edasi Orivesile mängule.

Üks nädal jälle möödas, nii et räägin, mis teinud oleme.
Eelmine laupäev olin Kiiskinenide juures pool päeva. Vaatasime Tartu - Kohila mängu ning Eesti laulu finaali. Minu lemmikud ehk siis Daniel Levi, Elina ja Liis lõpetasid kõik kuskil tagumises otsas :( Issi, sorry, 1€ on järgmise kuu telefoniarvel juures, hääletasin Daniel Levi poolt :D

Pühapäeval oli mäng, natukene jälgisin Balti liiga medalimänge ka. Esmaspäev vaba. Käisin söömas, poes, massaažis ja basseinides. Jalad valutasid pärast mängu, nii et tegin mitu külma-kuuma basseini tiiru. 

Teisipäeval oli trennipäev. Kolmapäeval oli hommikul jõuks ja pärastlõunal käisime tiimiga Megazone'is (lasermäng), Pancho villas söömas(söögi valis Pasi, keegi ei saa mind süüdistada ebatervislikus toitumises :D) ning meeste jäähokimängul. Enne mängu algust andsime 75le esimesele naisele punase roosi naistepäeva puhul. Megazone oli ka super äge! Korra olen Eestis seal käinud, aga ei mäletanudki, et see mulle niimoodi meeldib, olgugi, et ma olin suhteliselt koba. Enne hokimängule minekut natuke oli tunnike aega linnas shopata Jessiga, õnneks ma suutsin ahvatlustele vastu panna ja mitte järjekordseid spordipükse osta. 

Neljapäeval oli kaks trenni ning Jessil sünna. Õhtul vaatasin "Kättemaksukontorit" ja natukene Pärnu veerandfinaali mängu. 

Täna, reedel, tudusin poole 11ni. Käisin söömas ja poes. Mängukoosolek. Kuna meil oli viimane täispikk trenn enne playoffe, siis riietusime kõik värviliselt ja naljakalt. Mu eelmise aasta outfitiga võrreldes olin ma ikka väga tagasihoidlikult riietunud, lihtsalt mul polnud värvilisi riideid. Proovisin seda kompenseerida erinevat värvi neoonides tossudes. Igal reedel tuleb telekast üks "Videviku" osa, nii et vaatasin täna "Koidukuma" ja pakkisin asju. Nüüd ongi tuduaeg käes, hommikul vara vaja ärgata, sest lennuk läheb juba kell 9. Ciao!

    


Comments