Intervjuu ja õnneloos

Mõni aeg tagasi ilmus minuga tehtud intervjuu Soome võrkpalliajakirjas Kiila. Kuuelt liigas mängivalt välismängijalt (3 meest, 3 naist) küsiti kuus samasugust küsimust. Siin on küsimused ja minu vastused:

1. Milline on suurim erinevus soomlaste ja sinu kaasmaalaste vahel?
2. Mida sa ütleksid Soome liiga taseme kohta?
3. Parim asi sinu tiimi ja klubi juures?
4. Mis on esimene sõna, mille sa soome keeles ära õppisid ning kui hea oled sa soome keeles nüüd?
5. Parim ja halvim söök Soomes?
6. Kui sa saaksid valida endale Soome nime, milline see oleks?

Minu (esialgsed) vastused:

1. Ma arvan, et eestlased ja soomlased on küllaltki sarnased: rahulikud ja mitte eriti emotsionaalsed. Võib-olla soome ühiskond on rohkem ettevaatlikum (kõik need laktoosi - ja gluteenivabad toiduained poodides ja hotellides, uksed on alati lukus jne)
2. Soome liiga tase on küllaltki ühtlane. Siin on palju häid mängijaid ja treenereid ning ma loodan, et liiga tase läheb iga aastaga paremaks. Ideaalne esimesteks aastateks piiri taga.
3. Treenerid ja tingimused. Meil on olemas kõik mida sportlased vajavad kvaliteetseks treeninguks ja taastumiseks (massöörid, füsio, mitmed erinevad saalid, ujula jne)
4. Ma teadsin mõningaid soomekeelseid sõnu juba enne Soome tulekut, nii et ma ei mäleta, mis oli päris esimene sõna, tõenäoliselt "kiitos" või "hevonen". Häbi tunnistada, aga ma olen väga halb soome keeles suhtlemisel, sest kogu töö käib inglise keeles ja ma pole ennast sundinud paremaks saama. Aru saan täitsa hästi, eriti võrkpallialastest asjadest.
5. Lemmikud on dallaspulla, pannari ja mandlikala, vihkan lihapalle ja lagritsat.
6. Ma oleksin Suvi, sest see tähendab eesti keeles suve. Lotta meeldib ka.



Teemantsõrmus ja kõik teised auhinnad on ka lõpuks välja loositud. Minu müüdud loosidest võitis ainult minu issi ühe toreda jalakreemi. Noh, parem kui mitte midagi :D Igatahes, suur-suur aitäh kõigile, kes mind aitasid nende müümisel ning toetasid meie klubi. :) Võitjad leiab siit:
https://www.womanvolley.fi/tapahtumat/timanttiarpajaiset/

Comments