Kuu lõpuni!

Hooaja lõpuni on jäänud umbes kuu aega. Meie viimane põhiturniiri mäng toimub 12.märtsil Kangasalas ja sealt edasi juba play-off. Vastane selgub esmaspäeval, 13.märtsil. Veebruar on läinud siiani superhästi. Oleme kõik kolm mängu võitnud (iga mängu kohta postitus ja pildid allpool :)). Enda sooritustega võib ka enam-vähem rahule jääda. Aga mis me vahepeal veel teinud oleme?

Terve eelmise nädala oli meie kasutuses WoVo sponsorilt Pörhölt saadud 7-kohaline Volkswagen, millel ilutsesid minu, Nelli ja Jessica näod ning meie mängule kutsuv reklaam. Kõik soovijad said autost tasuta pileti mängule. Kuna kõikidel teistel oli auto olemas, siis oli see peamiselt siin meie, Porokatu rahva käsutuses, nii et käisime poes ja linnas ja sõidutasime neid, kellel lube veel ei ole. Kahju oli ta peale pühapäevast mängu tagasi anda,  täitsa armsaks sai :( 

Reede õhtul sain esimest korda kuulsaid Bar 21 vahvleid. Võtsin Banana dream'i, nii et ma leidsin sealt jäätist, vahukoort, banaane ja valge šokolaadi kastme. Nämma! Kõhud täis, käisime kinos "50 tumedamat varjundit" vaatamas. Mulle meeldis. Parem kui esimene osa.

Laupäeva pärastlõunal läksime koos Nelli ja Jessicaga vaatama tüdrukute C-klassi Põhja-Soome regiooni/maakonna/piirkonna vms meistrivõistlusi. Tiim, kellele mina olen nn. mentor ja andsin trenni sügisel, oli finaalis. Tüdrukutel lõid silmad kohe särama, kui me saali sisse astusime. WoVo võitiski 2:0 ja meil oli au anda esikolmikule medalid, soojad käepigistused ja kallid! 

Õhtul käisime Hedyl ja Heikkil külas. Sõime maitsvat Hedy tehtud kanapirukat ja pannarit hea ja paremaga ning vaatasime Eesti laulu teist poolfinaali. Minu lemmik, Daniel Levi, sai ka edasi, jei!

Reedest kuni pühapäeva pärastlõunani olid Santaspordis Soome tõstmise meistrivõistlused. Hüppasime pühapäeval korra läbi. Tegelikult on see täiega kaasahaarav ja põnev ala. Ma kujutasin ennast ette seal võistlemas, kuigi ma peaksin u. 2x tugevam olema :D

Selle nädala kolmapäeval läks trennis hüpekas meie nurgal/diagol Petral, nii et võib 6 vs 6 trennidega jälle hüvasti jätta. Õnneks on meil alati võtta Teemu, kes vahel tagaliinis mängib. 90% pallidest mis ta puutub, on kaitses üleval :D 

Eile oli meil vaba päev. Käisime Nelliga poes, jalutasime minu juurde, vaatasime "Pocahontast", sõime dallaspullasid, rääkisime ja lihtsalt nautisime üksteise seltskonda. 

Täna käisime Jessicaga Tokmannis õnneloose müümas. Loosimine on juba varsti :) 

Homme hommikul on koosolek, trenn ja õhtul ootab LP Vampula! Hoidke pöidlaid! :)

Mu highlightside link neile, kes tahavad nutiseadmest videot vaadata: https://vimeo.com/195113019

Meie TV mäng LiigaPlokiga:










                                  

Comments