WoVo - OrPo

WoVo - OrPo 1:3
Minu eilne päev tõi tõelise üllatuspommi - mu pere tuli siia. Emme, issi, Kristel, Marie, Marten, Airo, Liisu, Kermo, Hannes. Lisaks veel Merle ja Margus. Eelmine aasta üllatasid nad mind samamoodi mu sünnipäeva nädalavahetusel, aga seda enam ei osanud ma oodata, et nad ka see aasta tulevad. Eks ma olin natukene rohkem närvis kui tavaliselt, sest tahtsin ikkagi hea mängu teha. Kaks esimest geimi olid kohutavad. Me tegime niipalju vastuvõtuvigu ja ei saanud oma mängu absull käima. Geimid kindlalt OrPole. Enne kolmandat tegi Teemu tiba kurjemat häält ja ütles, et me lõpuks mängima hakkaksime. Naljakas, aga alati kui keegi meie peale korralikult lõugab, hakkame ennast liigutama. Kolmas kulges pingeliselt punkt-punktis ja nii meil kui OrPol oli mitu geimpalli, aga õnneks suutsime pingelise geimilõpu ikkagi enda kasuks pöörata. Neljandas mängisime tegelikult normaalselt, aga OrPo on lihtsalt natukene meist üle. Neil on suurepärased välismängijad ja hea serv, mis tegelikult meie mängu lõhkuski: 19 vastuvõtuviga on ilmselgelt liiga palju. Hea meel, et sain oma mängu käima peale teist geimi ning ikkagi võitsime selle ühe geimi :) Ma väga tujust ära ei olnud, sest kõik mu armsad väikesed fännid tulid rääkima ja kallistama ja tahtsid palli mängida. Käisin Teemuga pressis ka ning siis läksime kõik koos sööma. Sain Teemult loa tulla Hämeenlinna perega, nii et saime tee peal juttu rääkida ja muljetada. Tuli välja, et sellest tulekust teadsid jälle pool maailma, v.a mina. Isegi Teemu ja Pasi ja Hedy jt :D Hotelli jõudes oli meil tiimiga koosolek, et miks me ei mängi mänge algusest peale vaid alles siis kui keegi meie peale vihastab ning mida peaksime muutma, et meie vastuvõtt nii kehv ei oleks. Meie probleem on see, et keegi ei julge võtta piisavalt vastutust, kartmine ja pussutamine käib platsil ning siis polegi miskit imestada, kui peale 4-5 kaotatud punkti käed ja jalad värisevad nagu haavalehed. Puudub sportlik agressiivsus ja üritatakse üksteise vastu nii lahked ja viisakad olla, sest kriitikat me ka ei talu. Nokk kinni, saba lahti. Mina isiklikult üritan anda endast lihtsalt parima, mängida julgelt ning võtta vastuvõtul suurem ala. Teha oma asjad ära, siis pole kahetseda miskit. 

https://www.youtube.com/watch?v=uhV7PFMtN-c

https://www.youtube.com/watch?v=u9mT-SWtNcc&feature=youtu.be

http://lml-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=711&ID=21&CID=33&PID=23&type=LegList








Comments