WoVo - HPK

WoVo - HPK 0:3
Tegin oma sünna puhul hooaja kõige halvema mängu. Päeval käsi valutas hullult, aga samas ma ei saa oma mängu selle kaela ajada, sest mängu ajal oli see enam-vähem okei. HPK oli korraliku bloki mulle vastu ehitanud ja kuna vastuvõtt oli ka meil supernigel, siis enamus pallidest olid mingid hädatõsted, mis ma lõin auti või blokki. Lihtsalt kuidagi ei tulnud täna mäng välja. HPK pani ikka võimsalt ka. Ma ei tea, mis me selle vastuvõtuga peame peale hakkama. Servitakse kogu aeg liberotele, isegi kui neile oleme jätnud mingi meetrise ala. Kaitses peaksime ka natukene paremat tööd tegema ja ikkagi jõudma alla hanidele, mis tulevad aegluubis, aga kui ikka ei saa, siis ei saa. Enne mängu oli koosolek, kus Teemu ütles, et ainult kuri sõna ja sundimine muudab meie mängu paremaks, aga kui ma täna virisesin mõne asja kallal, siis vaadati mind ikka kui mingit kurja nõida. Muidugi sooviksin tervitada ka meie kohtunikku, kes eilses OrPo mängus näitas "klassi omaette" ja täna jumal karistas meid millegi eest jälle, sest ta oli taas esimene kohtunik, aga samas ta oli kõige blondima peaga meessoost isik keda ma oma elus näinud olen, nii et ju saab mõistuse ja silmanägemise puudumise selle kaela ajada... 
Peale mängu rääkisime veel natukene Eestist tulnud rahvaga juttu ja saatsime nad koduteele :) 
Aitäh kõigile, kes mind meeles pidasid! Katsun edaspidi tublim olla :) 






Comments