Long time no see

Viimasest postitusest on möödas juba nädal, nii et võtsin ennast lõpuks kokku ja räägin, mis põnevat vahepeal juhtunud :) 

Reede õhtul oli meil jõuksitrenn. Peale kükke olid tavapärased kolm kohapealt ilma hoota kastile hüpet. Siiani olen hüpanud ainult kastile (u.70cm) või vahel on Saija peale pannud ka ühe plaadi (u.7cm) ja need mulle mingit probleemi pole valmistanud, nii et peale 3-4 tiiru kükke leidsin juba eest kahe lisaplaadiga kasti. Hirm oli suurem, kui asi väärt oli ja tegelikult tuli see üsna lihtsalt. Tegin veel ühe tiiru kükke ja Saija oli kolmanda plaadi ka peale tõstnud nii et see oli mulle juba puusani. Te vist ei kujuta ette mu hirmu, aga ma tõesti värisesin seal nagu kutsikas aastavahetusel. Eelmine aasta ma juba hüppasin kasti otsa ja mul oli üsna kole haav sääre peal. Aga allaandja ma pole ja kui trenksid ja tiimikad ütlevad, et ma saan sellega hakkama, siis tuleb proovida. Esimene tiir: võtsin kõik oma jõu kokku ja lihtsalt hüppasin. Ops. Ilusti kastil. Teine tiir polnud enam nii õudne ja samamoodi ilusti peal. Kolmandal korral juhtus see mida ma kartsin - üks jalg jäi ripakile ja käisin ninali kasti otsa, aga õnneks üsna leebelt, säär lihtsalt natukene säbruline. Neljanda korraga sain ka kolmanda hüppe tehtud ja see õudukas oli lõpuks läbi. Muidugi olin ma õnnelik, et selle ära tegin ja mu võimed tegelikult paremad, kui mu mõistus tunnistab, aga iga päev ma seda uuesti ei teeks :D Millegagi mõõta meil polnud, aga see oli kuskil 90cm. Tundub vähe, aga proovige järgi. :) Eks sealt tuleb ainult edasi minna ja usun, et varsti pole hirmust enam jälgegi. 

Laupäeval magasin ennast ilusti välja, sest eeloleval ööl kell 2 pidime minema jalkahalli talgudele. Kella viiest hakkas meeste mäng, mõned tiimikad ja Heikki olid seltsiks. Lakkapää kaotas 1:3. Kell 10 õhtul hakkas X factor UK finaal, mille suur fänn olen ma olnud juba mitu kuud. X factor sai läbi kell 12 ja üritasin pärast seda poolteist tundi magada, aga sellest kujunes lihtsalt voodis passimine. Kella kaheks jalutasin Santaspordi juurde, pidu oli just lõppenud. Tegemist oli mingi retropeoga, kus esinesid mitmed mõnikümmend aastat tagasi popid olnud bändid. Mulle tuttav oli ainult Bad Boys Blue. Viimased purjus peolised veel lahkusid. See hall oli lihtsalt h-i-i-g-e-l-s-u-u-r. Meie esimeseks ülesandeks oli suurte pudelitega täidetud kottide ühte kohta kokku vedamine ja kinni sidumine. Seejärel korjasime kokku kõik riidehoiunumbrid ja viisime prügi välja suurde prügikonteinerisse. Meie põhitööks sai kunstmuru peale pandud kummist mattide üles võtmine. Need olid enam-vähem samasugused nagu mõndadel staadionitel, aga ristkülikukujulised. Ja üsna rasked, nii et Teemu ikka mitu korda katsus mulle leida alternatiivset tööd, et mu käele mitte liiga teha, kuigi tegelikult ei olnud hullu miskit :) Neid matte oli seal ikka mitu mitu tuhat, nii et me saime koju kell 8 hommikul. Mehed jäid veel viimaseid euroaluseid kaubikutesse laadima. Ma olin ikka suhteliselt suss koju jõudes. Magasin kella kolmeni ja Nelli helistas ning kutsus IKEAsse. Mõtlesin, et mis muud mul ikka teha, lähen otsin mõned toredad jõulukingid, sest seal on tõesti üsna odav. Seekord olid shoppingutiirud üsna kiired ja ma tulin poest välja ilusa punase vannitoavaiba ja umbes 10 erineva lõhnaküünlaga :D Ma leidsin sealt šokolaadi ja küpsiste lõhnalised küünlad, nii et ma ostsin neid ikka hoolega. 

Kuna laupäevane öötöö venis väga pikaks, siis kõik kes käisid, said esmaspäeva vabaks. Otsustasin õhtupoole ennast natukene liigutada ja jalutasin linna. Mu hiilgavaim idee see ei olnud, sest õues oli -25 kraadi, aga ärataski ilusti ülesse :D Hüppasin korra Intersporti sisse ja kuulen, et keegi räägib telefoniga eesti keeles. Tavaliselt ma nii julge tüdruk pole, aga seekord astusin ligi ja rääkisin natukene juttu. Tegemist oli kahe Eesti perega, kes käisid Levil suusatamas ja nüüd tulid Rovaniemi jõuluvanale külla. Ütlesin, et olen kohalik eestlane ja mängin siin võrkpalli. Nad olid pärit Saaremaalt ja teadsid, et üks saare tüdruk mängib ka Soomes. Ju nad Nettet mõtlesid, nii et mainisin, et ta tegelikult Rootsis :D Kella 7ks kutsus Hedy mu taaskord kirikusse jõulukontserdile, seekord esines Rovaniemi linnakoor, kelle dirigendiks on muuseas eestlane Kadri. Mulle tegelikult täitsa meeldis. Rääkisime paar sõna Kadriga ka juttu, nii et mul oli väga eestimaine esmaspäev.  Peale kontserti jalutasime koos linna - Hedy läks koju, ma sain kokku Jazi ja Lakkapää diago Fredricuga. See oli nn. meie sünnipäeva õhtusöök, sest mul on sünna neljandal ja Jazil neljateistkümnendal. Terve õhtu möödus võrkpallist rääkides. 

Viimased kaks ööd on mul olnud üsna unevabad. Esmaspäeval jäin magama kella 3-4 vahel, nii et ma olin hommikul üpris läbi ja Teemu lubas koju tuttu jääda. Mul olid suured süümekad, et ma üldse midagi talle ütlesin, sest küll ma selle trenni oleks üle elanud ja mulle üldse ei meeldi mingi hädapätakas olla, aga samas tean ise ka, et väsinud keha ja vaimuga midagi kasulikku ma seal jõuksis poleks teinud. Kell 10 ootas mind Kimmo. Käsi on olnud super hea (ptui-ptui-ptui), tunda pole peaaegu üldse andnud. Ka Kimmo ütles, et käsi on hästi paranenud, aga samas leidis ikka mõningad valupunktid üles, nii et päris korras see veel ei ole. Õhtul tegid teised palli, ma tegin hommikuse jõuksi ning kõhtu-selga ja mõned sajad hüpped hüppenööriga. 

Täna öösel kell 5 ärkasin üles suure kõhuvalu peale. Võtsin paar valuvaigistit ka sisse, aga nendest polnud tolku. Hästi külm oli ka, nii et pakkisin ennast pikkade pükste ja kahe dressika sisse. Kuna voodis ei kannatanud olla, siis ma tund aega lihtsalt kõndisin mööda korterit ringi. Lõpuks peale kella kuut jäin magama. Õnneks oli hommik vaba ja sain enam-vähem oma uneportsu täis. Söögiisu ka eriti ei olnud, aga enne õhtust trenni ikkagi sundisin ennast natukene midagi sisse ajama. Trenn läks üllatavalt hästi, arvestades seda, et pole nädal aega palli puutunud. Tegime palju põnevaid võistlusi täpsete vastuvõttude ja tõstete peale. Lõpus mängisime 4 vs 6 koos lisapallidega. Ma ei pidanud kordagi joonejooksu jooksma, juhuu! Rünnakud jäid ilusti maha, eriti kuue pealt. Ma olin lõpupoole omadega täitsa läbi ja hingeldasin nagu segane, aga samas väsinuna pingutangi rohkem. Teemult sain ka palju kiita :) 

Selle nädala plaanides on veel mõned trennid, WoVo jõulupidu, kehakoostise mõõtmine ja väga tähtis mäng Vampula vastu! 



Comments