WoVo - LP Vampula

WoVo - LP Vampula 0:3
Esimesest kahest geimist pole mõtet rääkida. Vastuvõtt oli meil ma arvan mingi 10%. Enamus servidest läksid liberotele, kes olid nii hädas, et teise geimi keskel passis libero nurgas ja kolm nurka võtsid servi. Vampulal toimis kõik, meil mitte midagi: rünnakud maha ei jäänud, kaitses saamatud, tõsted kõikusid. Peale teist saime korraliku loengu, mis mul isiklikult tõmbas mängu käima. Ma kartsin, et juhtub sama, mis peale Kuortane mängu, et kõik hästi kurjad ja pettunud ja ma üritasin mängida nii hästi ja keskendunult, kui võimalik, et pärast midagi kahetsema ei peaks. Alustasin geimi kahe blokiga ja tagantliini rünnakutega. Saime väikese edumaa, aga mängisime selle kiiresti jälle maha. Seisul 23:21 vigastasin oma rannet ja ei saanud kahjuks edasi mängida. Viigistasime seisu 24:24 ja 25:25, aga lõpuks ikka tegime need rünnakuvead ise ära ja võisime tühjade pihkudega Rovaniemi poole sõitma hakata. Mul polnud aega eriti mängule mõelda, pigem olin oma käe pärast mures. Aga Vampula kiituseks ütlen, et super võitluslik ja tubli tiim. Tõid uskumatuid palle ära ja see lihtsalt sõi ja sõi ja sõi meid, kuni lõpuks murdusime. 


Kuna ma eilsest mängust pilte kuskilt ei leidnud, siis panen mõned meie eelmisest kodumängust:





Comments