Vaba nädalavahetus

Peale tublit võitu oli meil esimene suurem puhkus - 4 päeva võrkpallivabad. Teen kiire ülevaate, et millega ma siis need päevad tegelesin:

*magasin palju
*küpsetasin esimesed selle talve piparkoogid, mis ei olnud kahjuks nii head kui Eesti omad
*tegin Santaspordis kaks tunniajast jooksutrenni ning pärast kiired saunatiirud
*Hedy viis meid esimest korda Rovaniemi kirikusse, kus toimus orelikontsert - väga ilus kirik on :) 
*vaatasin ära kaks suurepärast filmi - "Me before you" ja "Now you see me 2", kindlasti lähevad kordamisele lähiajal
*hoolitsesin oma randme eest

Päevad läksid ruttu ja ausalt öeldes oma tavalisse rutiini veel tagasi ei igatse, aga samas juba varsti on jõulupuhkus ja tegelikult on meil mänguvaba ka detsembri teine nädalavahetus. Samas see nädal ootab ees 11 trenni+2 mängu, nii et siiani kõige rängem nädal. 
Ranne elab paremini, aga samas lootsin, et need neli päeva teevad ta veel paremaks. Kõik igapäevatoimetused on juba peaaegu valuvabad, aga õhtune pallitrenn oli küllalatki piinarikas. Ka hommikune jõuks oli väikeste mööndustega - rinnalevõtu ja rebimise asemel tegin rohkem kükke ja hüppeid. Ma loll ei öelnud muidugi Teemule ka midagi, sest kes ikka viriseda tahab, aga ta vist luges mu olekust piisavalt välja nii et homme hommikul teen koos põlvehaige Iidega pallitrenni asemel kerge ÜKE. Käisin täna jälle füsio Kimmo juures, kes tegi natukene tziki brikit mu randmega ja masseeris mu käsivarsi. Ütles, et kui ma sportlane ei oleks, siis ta käsiks 3 nädalat puhata, aga kuna meil hooaeg käib, siis pean seda lihtsalt palju teipima, jääd panema ja harjutusi tegema, et vigastatud sidemekiudusid natukene venitada ja nad õigesse asendisse tagasi saada. 

Kuna mul on üsna nõme nohu, siis puutusin esimest korda elus dopinguga natukene rohkem kokku kui ainult FIVB dopingusertifikaadi jaoks vajaminevate videode vaatamisega. Eestis olen kasutanud tavaliselt nohu vastu Sudafedi tablette, aga nii huvi pärast otsustasin enne nende ostmist kontrollida Eesti Antidopingu ravimite registrist järgi ja voila! - Sudafed sisaldab ainet nimega pseudoefedriin, mille kasutamine on keelatud võistluste ajal ning leidu käsitletakse "halva analüütilise leiuna". Vot siis. Kõiksugused nohuvastased ninaspreid on siiski lubatud ning ostsin hoopis Otrivini sprei. Apteegis ma oma kiirkäigul Sudafedi tablette tegelikult ei näinudki ja apteekri sõnul on Soomes igasuguste tabletti ostmine üsna rangelt reguleeritud ja ma poleks pruukinud neid saadagi. Soomes võetakse dopinguproov tavaliselt ühel mängul hooaja keskel/lõpus ja võistkonna ühelt loosiga võetud mängijalt, nii et tõenäosus, et just sellel nädalavahetusel just mina sinna pissipotile võetakse on üsna väike, aga siiski tuleb valmis olla. Keda huvitab, siis ravimite register koos väikeste kommentaaridega asub siin http://www.antidoping.ee/ravimid/. Usun, et  meil kõigil on kodus üsna mitu ravimit, mis seal listis on muud värvi, kui roheline :) 

Comments