WoVo - Pieksämäki

Tulime eile Kuopiosse, kus ma veel polegi käinud. Õhtul oli tunnine jõusaal, täna hommikul pall. Mäng kell 18:30 Pieksämäkil. Ülekannet vist ei tule, sest eelmise mängu soojendusel sai Jazi statiiv "eluohtlikke vigastusi" ja ei tea, kas suudame ta selle nädalavahetuse mängudeks korda saada :) Hoidke pöialt ikkagi!

WoVo - Pieksämäki 3:2
Nagu eelmine aastagi mainisin, on Pieksamäki üks ebamugavamatest vastastest, kellega kodus mängida - tribüünid lärmaka publikuga on nii lähedal + lisatoolid platsi otsas ehk kui servid, karjub sulle kolm vanameest kõrva "verkko". Neil on sellel aastal tiimis neli Ukraina/Vene/Valgevene mängijat nii et väga tõsiseltvõetav tiim. Üks tempsidest mängis eelmine aasta Kuusamos ja nagu ma usaldusväärsetelt allikatelt kuulsin, on tal minuga kana kitkuda, sest ta lõi eelmine aasta ühes mängus 3-4 korda mu blokki. Blokk on ju tegelikult mu kõige nõrgem element nii et see on küll tema mure, et ta üldse kuidagi mu käed üles leidis... :D  Esimene geim kulges punkt-punktis peaaegu lõpuni, aga kuskil seal 20. punkti juures hakkas servivastuvõtt logisema ja 25:19 võõrustajatele. Midagi hullu tegelikult ei olnud ja teises suutsimegi geimilõpu juba enda kasuks pöörata. Panin selle tempsi ka ikka ühe korra kinni, kuigi etteruttavalt võin öelda, et kahjuks Pieksämäki statistikakutt kirjutas selle Jazi arvele :(  Kolmandas hakkas meie servikahur tööle ja haarasime täielikult ohjad. Nelli pani seal 5 ässa järjest ja vastased olid suurtest raskustes - 25:15. Neljandas jällegi kaotasime initsatiivi ja vastaste 23:17 eduseisul läksin servima. Kuna sellisest seisust ikka üliraske välja tulla, siis servisin pingevabalt. Üks punkt meile. Teine punkt. Äss. Kolmas. Lõpuks oligi seis 23:23. Rahvas läks aina rohkem pöördesse ja minu närvid üha rohkem pingule. 23:23 ja... auti. Meil oli veel võimalus viigistada, kuid viimase lõi Jaz keskelt auti ja ees ootas viies geim. Enne viiendat oli mul oma vea pärast väike mental breakdown. Pinge oli ülepea kasvanud ja pidin geimide vahel endale psühholoogi mängima ja ennast uuesti kokku võtma. Viienda mängisingi küllaltki vaoshoitud emotsioonidega, kuid kindlalt. Tegin oma töö ära mõne rünnakupunkti ja ässaga ning tundus et sellest õnneks piisas - viies geim 15:5 meile ja kogu mäng 3:2. 
Peale mängu olin tegelikult ikkagi kurb selle neljanda geimi lõpu pärast, mis oleks meile tabelisse esimesed 3 punkti toonud. Jah, muidugi oleksime võinud kohe geimi algusest saati mängida korralikult, et lõpus mitte sellisesse seisu sattuda, aga eks meelde jäävad ikka geimilõppudes tehtud vead või punktid. Samas teisest küljest tublid, et võitsime, sest Viivi on haige ning ei saanud meiega kaasa sõita ja Jessica peab mängima oma poolterve hüppeliigesega, mis ei lase tal veel täit panust anda. Parima mängija auhinnaks sain uusversiooni Twisterist ja Furby mänguasja, kes ripub nüüd rõõmsalt mu esiku seina peal ja tervitab kõiki külalisi :) 

http://lml-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=655&ID=21&CID=33&PID=23&type=LegList

Kuna ma ühtegi pilti ei leia mängust, siis panen siia mõned pildid meie photoshootist:








Comments