WoVo - LiigaPloki

WoVo - LiigaPloki 3:2
Kaua oodatud esimene kodumäng ei läinud päris nii nagu oleksime tahtnud. Publikut oli saalis omajagu + kõik WoVo juuniorid, keda oli ma arvan 100 tüdruku ringis. Mu kaks esimest geimi läksid mängu alguse nahka - vastuvõtt kahe peal, sidega ebakõla, kas löön eest või tagant, pidin palli üle söötma; järgmine pall äss minu ja libero vahele; jälle üks kahe peale vastuvõtt, mille lõin ära kuidagi; äss ja siis kohe viga otsa. Lisaks tegid veel teised nii kohutavalt koledaid asju, et lihtsalt see mängutuju vajus ja vajus. Mul oli vahepeal häbi kodupubliku ees, et nad selle 13€ maksid, et vahtida kahte tiimi lihtsalt seismas. Esimese geimi kaotasime, teise võitsime. LiigaPloki on eelnevatel aastatel olnud tabeli tagaotsas, aga samas see aasta on neil päris kobe tiim, nii et ma ei arva, et neid alahindasime. Kolmandas geimis olime kogu aeg tagaajaja rollis. Saime veel 17:20 järgi, aga geim ikkagi vastastele 25:19. Neljandas saime nii mina kui ka tiim oma mängu käima. Serv toimis hästi, sain mitu head tutsu ületulevaid lüües, mis andis energiat juurde ka publikule. 25:16 meile. Viiendas rebisime kohe eest ära, umbes nii nagu Kuusamo mängus, ainult et seekord olid vastased 1:6 taga, mitte meie. Lõpuks geim meile 15:7 ning mäng 3:2. Teemu ütles peale mängu, et ainukesed kolm positiivset asja olid meie serv; see, et me võitsime ja see, et see mäng läbi sai :D Ta ei olnud kuri, sest mis sa sellise p*rno peale ikka öelda oskad. Kodus oleks sellise tiimi vastu pidanud 3punkti võtma, kuid poole mängu peal mõtlesin, et oleks tore kui võidaksime lihtsalt. Statis midagi eriti ilusat pole peale selle, et rünnakuprosa 50%. 

http://lml-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=652&ID=21&CID=33&PID=23&type=LegList











Comments