Treeningmäng Kuusamoga ja vaba nädalavahetus

Reedel mängisime Santaspordis Kuusamoga ühe treeningmängu. Võitsime 3:1. Esimese geimi saime täiega tappa, aga järgmised kolm võitsime. Mängupilt oli palju parem kui Kuusamos toimunud karikamängul, aga lihtsaid vigu tuli siiski liialt palju sisse. Ise mängisin harju keskmiselt, v.a vastuvõtt. 22punkti(+12), rünnak üle 40%, kaks blokki, 4 ässa. 

Reede õhtul oli meil tiimi nn. esitlus Dorises, kuhu olid oodatud kõik huvilised. Needsamad mehed sellest "Lendava põhjapõdra" improteatrist, kelle juhtimisel oli meil paar tiimiõhtut, viisid ürituse väga humoorikalt läbi. Näiteks kutsuti lavale kaks mängijat, publikult paluti mingit teemat millest näidend võiks rääkida ning mehed hakkasid omavahel väitlema, samal ajal pidid need mängijad nt nende tegevuste hääli jäljendama, mis nad parasjagu teevad (saabaste jalga panek, bussi remontimine jms) või mehi liigutama (tantsimine, poksimine). Minu ja Jazi kord tehti inglise keeles, ülejäänud õhtu oli soome keeles, mis mu ma arvan pooltest naljadest ilma jättis, aga väga tore oli siiski. 

Laupäeval läksime Hedy ja Heikkiga Ranua loomaaeda, mis asub u.80km kaugusel Rovaniemist. Nagu ma aru olen saanud, siis see on üks kohti, kus peaks ära käima, kui juba Lapimaale tullakse. Ringkäik pidi algama saarmastega, kuid mida polnud, olid saarmad. Pärast tuli välja, et ema ei saanud kolme saarmasebeebi eest hoolitseda oma haiguse tõttu ning nad olid viidud natuke eemal olevasse lindude majja. Edasi tulid mitmed kaunid kakulised ja erinevad kotkaliigid ning veelinnud. Kõige rohkem tahtsin ma muidugi näha jääkaru, kuid kaamera aku sai täpselt enne tema valdusi tühjaks :( Klõpsisin siis telefoniga mõned. Pruunkarud tegid meile ka seal nats tsirkust, lösutasid ja nautisid elu. Kes "Troonide mängu" on vaadanud, siis hundipuuri juures tulid esimese asjana muidugi Starkide ürghundid meelde. Aa ja porosid nägime nii Ranuasse sõites, loomaaias kui tagasi tulles. Teeäärtes oli neid kohati ikka kümnete kaupa, mis mul muidugi kohe silmad särama lõi. Pärast sõime Heikkiga ühed imehead kohalikud burksid ära, Hedy toitus natukene tervislikumalt :D 

Pühapäeval magasin nii kaua kui hing ihkas (tundub, et ma oma "tippvormist" väljas, sest ega naljalt üle kella 11 enam ei põõna) ning vaatasin Tallinn International Horse Show ülekannet. Kell viis pidin valima, kas vaatan meestemängu või TIHSi Grand Prixi, aga pärast 5 minutilist mängu vaatamist, otsustasin ikka hobuste kasuks. 

Uus nädal toob palju trenne ning hooaja avamängu. Kraadid on kohati väga soliidsed ja mu targa telefoni järgi isegi kõrgemad kui Viljandis, aga ma ei tea, kogu aeg on jube külm :D Eile pidin mütsi isegi pähe panema. Talvevammused las koguvad tolmu veel, muidu pole talvel midagi kanda kui need juba praegu selga panen :D Üldiselt on kõik hästi ja keegi mu pärast muretsema ei pea :) 




Tervitaksin Heikkit selle pildiga! :D 


Comments