Start!

WoVo - Pölkky Kuusamo 2:3 
Oma Mestaruusliiga hooaja avasime reedel Kuusamos. Kes veel ei tea, siis sellel hooajal on minu numbriks 4. See alati mu üks lemmiknumbreid olnud pluss koondises sain ka sellel aastal just selle numbriga mängida, nii et kasutasin juhust ja vahetasin numbrit :) Mäng algas meile väga positiivse noodiga, sest Kuusamo põhiründaja Olena Prokopenko, kes on siin liigas kindlasti TOP 3 nurgaründajate seas, ei alustanud mängu seljavalude tõttu. Nii rebisimegi ennast üsna kiiresti soliidsesse eduseisu. Kuusamo treeneril oli vast plaan panna Prokopenko sisse kui asi hapuks kisub ja nii ka läks. Eduseisust 18:11 sai pikkamööda 19:19. Ise aitasime kaasa 3 löögiveaga. Meie kõige suurem probleem vast ongi see, et kui rong hakkab allamäge veerema, siis me ei saa seda enam pidama - käed hakkavad värisema ja muutume ebakindlaks. Pole kedagi kogenut ja kindlat, kes 100% selle palli maha lööks. Teemu küll ütles, et kui keegi seda palli ei löö, siis Krissu ikka lööb, aga see pole nii lihtne, kui terve vastase eesliin sind vahib või ise tagaliinis olles. Geimilõpp kujunes väga tasavägiseks punkt punkti mänguks, kust väljus 28:26 võiduga Kuusamo. Samas me ei lasnud ennast sellest eriti häirida, sest mängisime tegelikult tublilt ja lihtsalt pidime jätkama samas vaimus. Teises geimis vastased ohtlikusse kaugusesse ei jõudnud ning 25:18 meile. Prokopenko mängis enamus geimist, kuid tegi niipalju vigu, et temast eriti kasu ei olnud. Kolmandas jäime kohe alguses pikalt taha ning järgi enam ei suutnud võtta. Meil oli väga suuri probleeme vastuvõtuga. Kuusamo pommitas meie mõlemat liberot ja kahjuks edukalt. 13:25. Neljas oli üsna sarnane teisele geimile ainult, et meie eduseis oli vahepeal lausa 12-13 punktiline (16:4; 18:5). 25:17 ja ees ootas viies geim. Eelmisel aastal oli ka Kuusamoga kõvasti madistamist nii et mingi üllatus see ei olnud. Seekord käis see viies väga kähku. Kohe alguses vastuvõtu vead; ei saanud rünnakut korralikult üles ehitada ja tablool seis 0:6. Mis siis ikka, kaotada polnud enam midagi ja tuli ainult tuld anda. 4:9 ei tundunudki enam nii lootusetu, kuid siis võtsid vastased mitu punkti järjest ning geim 15:7 ning kogu mäng 3:2 Kuusamole. Ainuke, mis kripeldama jäi oli esimese geimi kaotus. Muidugi oleksime pidanud ilma Prokopenkota Kuusamost jagu saama, kuigi vahepeal jäi mulje, et me pingutame rohkem, kui tema sees on. Enda mänguga võisin täitsa rahule jääda. Sõltuvalt siis meie ja Kuusamo statistika järgi 22/21 punkti (+14;+12); vastuvõtt 47%/59%; ässasid 2; blokke 3/4. Ise mäletan ainult kahte blokki, aga muidugi tore, kui statis neid rohkem :D  Mingit suurt leinaperioodi ei järgne - 1 punkt tubli mänguga võõrsilt tabelisse saadud ja uuel nädalal ootab ees esimene kodumäng LiigaPlokiga, kes tegi täna hea 3:2 partii OrPo vastu. Aaa ja, parimaks mängijaks valiti ka - sain ühe nunnu suure kollase küünla.:)

STATISTIKA: http://lml-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=644&ID=21&CID=33&PID=23&type=LegList












Laupäev-pühapäev toimus Santaspordis suur mess nimega Arctic Wellbeing - toimusid loengud ja meelt lahutavad üritused, mitmed firmad olid oma brändidega väljas ning rahvas sai osta, mida hing ihaldas, lastele oli suur batuut, valiti Rovaniemi Miss 2016 jpm. Ka WoVol oli messil oma roll - nimelt pidid mõned meie mängijad olema moeshowl modellideks, treenerid tegelesid piletite ja parkimisega, pidime valvama lapsi batuudil jne. Alguses pidin mina ka olema üks modellidest, aga kuna pildid minust, mis pidid minema show korraldajale, olid liiga suured ja jõudsid kohale alles mõned päeva enne showd, leppisime kokku, et olen nn.varu, et kui keegi haigeks jääb, siis olen mina asendaja. Issand, kui õnnelik ma seda kuuldes olin :D Kolmapäeval oli meil kiire koolitus ka, et kuidas peaksime laval kõndima ja käituma. Niisiis laupäeval tegin hommikul ühe lavaproovi, kuid tüdrukutega oli kõik korras ja sain endale enamus päeva vabaks. Mõned tunnid passisin batuudi juures, aga kuna seal oli kogu aeg veel peale minu 1-2 inimest, siis läks mul üsna lihtsalt. Pühapäeval plaanisin magada õndsat iluund, kuid kell 10 äratas mu Heidi kõne, et üks tüdruk haige ja ma võiksin teda asendama tulla. Mis kõik mul sealt peast läbi käis :D Aga no mis seal ikka - tuleb minna. Esimese asjana tehti mulle kohe soeng ja meik, millest ma eriti vaimustatud ei olnud, aga polnud mu asi arvamust selle kohta avaldada. Tüdruk, keda ma asendama pidin, oli üsna õbluke jalkamängija, aga õnneks mahtusid kõik riided mulle enam-vähem selga ära ja enam pääsu polnud. Pidin kandma ühte kootud kleiti koos salliga ning teksasid koos pluusi, kampsuni ja talvejopega. Selle teise komplekti väärtus oli mingi 700 eurot nii et ma katsusin üsna ettevaatlikult nendega ümber käia :D Show läks iseenesest hästi vaatamata sellele, et ma alguses üsna närvis olin. Kui üritus läbi sai, tulin koju, sõin natuke, lebotasin nats niisama ja läksin jõuksi. Pidime tegema ühe raske iseseisva jõusaali trenni kolme päeva jooksul. Kuna laupäeval olin üsna väss veel viiegeimilisest mängust ja ei olnud välja puhata saanud, siis otsustasin minna täna, et homme saaks täieliku vaba päeva. Saal oli üsna tühi ka niiet sain seal rahulikult omaette tegutseda. Soojendus oli mõnus ja keha tundus üsna puhanud, kuid kui tuli aeg kangi tõsta, ei olnud viimast jõuraasu ka alles. Isegi algraskused tundusid niivõrd eneseületamist nõudvad ja kordusi oli väga palju nii et lõpus ma lihtsalt punnitasin pisarates seal seda kangi üles. Samas mu ego ei luba mingeid allahindlusi ka teha nii et kui on kavas kirjas, et 85% maxist siis tuleb see ära teha. Vist kõige raskem jõusaali trenn mu elus. Kodus tegin endale kana tatraga ja enesetunne läks õnneks paremaks :) Homme siis vaba päev ja sealt edasi jälle väga tihe graafik :) 


Comments