Esimene kodumäng!

Täna õhtul kell 5 peame esimese kodumängu, vastaseks on LiigaPloki, kes kaotas eile 1:3 Kuusamole.

Live-score on nähtav siin: http://lml-web.dataproject.com/LiveScore.aspx?ID=21

Ülekanne siin: https://www.periscope.tv/jazzzwhite/

Nädala esimene pool oli väga raske. Tegime mitu rasket jõutrenni + Jessica jalg ei olnud veel päris korras ja Viivi jäi haigeks nii et mitu päeva olin ainult eesliinis ja sain lugematul hulgal hüpata ja lüüa ja blokkida, nii et ma olin reedeks ikka päris läbi.

Teisipäevases jõuksitrennis tegin enda Snatchi ehk rebimise uue rekordi - 45kg. Kaks korda ebaõnnestusin ja pidin poole pealt kangi maha viskama, mis on mu jaoks midagi uut, sest pole veel ühegi Clean and Jerkiga või kükiga hätta jäänud, aga eks need raskused aina kasvavad ja varsti on mul kükkides ka julgestust vaja ;)

Neljapäeva õhtul käisin ujumas ja saunas, sest siit-sealt andis tunda. Õnneks täna on juba peaaegu vinks-vonks. Reedel oli meil pildistamine ka Santaspordis. Tegime ametlikud pildid ja mitteametlikke ja igasuguseid naljapilte nii et varsti näete siin tulemust kah :)

Eile, laupäeval käisime Kiiskinenide kaksikute sünnat pidamas Amarillos. Nii tore oli :)

Leidsin mõned pildid meie treeningmängust Kuusamoga.









Comments