Kiired Rovaniemi tiirud

Kuigi naistekoondise laager juba käib, tegin ühe kiire nädalase külaskäigu Rovaniemi. Lennujaama tuli mulle vastu mu armsa tiimika Nelli peiks Miikka. Kuna mul elamist veel klubi poolt pole, siis ööbisingi selle nädalakese Nelli ja Miikka juures. Seadsin ennast nende elutoas sisse, sõin ja kõndisin Santasporti, et kõiki oma vanu tiimikaid kallistada ja uutega tutvuda. Kuna oli jõuksitrenn, siis ma Teemut ei näinudki, aga Saijat sain lausa kaks korda kallistada, sest trenni keskel saime teada, et ta ootab last. Soe vastuvõtt :) Peale trenni lõppu käisime Nelli ja Miikkaga poes ning vaatasime olümpiat :)

Teisipäev-kolmapäev olid tavalised hommikul kell 8 jõuks-õhtul 15:45 pall päevad. Arvestades seda, et pole peaaegu 3 kuud saalis mänginud, oli pallile pihta saamine isegi päris rahuldaval tasemel. Teisipäeva õhtul oli lühike tiimikoosolek ka, kus panime paika järgmise aasta eesmärgid, vaatasime kalendri üle ning arutasime mõned tekkinud küsimused läbi.




Neljapäeval jätsime hommikuse trenni ära (juhuu!) ning läksime pealelõunal seiklusparki. See asub Santaspordi juures ja oleme sealt kümneid kordi mööda kõndinud, kuid ronima pole veel saanud. No see oli tegelikult üks korralik trenn, sest lisaks lihastööle pidid veel võitlema selle hirmuga, mis seal puu otsas turnides aeg-ajalt krae vahele ronis. Tegime nalja, et järgmisel päeval valutavad sellised lihased, mille olemasolust meil veel aimugi pole :D Tegelikult oli hästi tore ja õppisin meie uusi mängijad natukene paremini tundma. Korra nägin Heikkit ka, tegi meist lühikese artikli. Peale seiklusparki oli meil veel üks miiting, sest Teemu tahtis ikka maksimaalselt seda aega ära kasutada, kui ma seal olen. Tegime natukene gruppides tööd ning siis arutlesime kõik koos teemad läbi. 

Reede hommik oli vaba. Rovaniemis oli terve nädalavahetuse laat nii et käisime Heikkiga sealt läbi. Paar eestlast olid ka - müüsid mandleid ja kartulispiraale. Õhtul oli pall+kerge ülakeha trenn.

Uued tribüünid said lõplikult valmis :) 

Laupäeva hommikul oli vähe pikem ja raskem jõutrenn. Peale trenni käisime Feenixis söömas ja korra Interspordis. Õhtul läksid Nelli ja Miikka piljardit mängima, aga ma otsustasin koju jääda, meile kooki teha ja olümpiat vaadata. 

Pühapäev oli vaba. Pakkisin natukene asju, käisin Jaziga uuesti laadal ning vaatasin Hedy ja Heikki juures meeste võrkpalli medalimänge. 

Esmaspäeva hommikul käisime Nelliga linnas ning kella poole 3ks viis Heikki mu lennujaama. Kell pool 10 olin Eestis :) 

Olgugi, et sellel aastal liitun klubiga peaaegu poolteist kuud hiljem, tuletas see kiire reis meelde, kui tore ja mõnus seal Rovaniemis tegelikult on :) 
Teisipäeva õhtuks jõuan Võrru naistekoondise laagrisse, mis kestab 31.augustini. Siis 1.september puhkan kodus ja nädalavahetusel Kohilas esimene turniir. 





Aa ja, uued tossud saime ka kätte :D



Comments