01.04

Ärkasin poole 12 paiku. Kella 12ks läksin Santsporti, kus meil oli Teemuga pooletunnine koosolek. Rääkisime nii sellest hooajast kui ka järgmisest. Sain palju kiita ja ta tõesti usub, et minust võib tulevikus miskit tulla. Seda oli tore kuulda :) Võtsin saalist enda massaažirulli ning jalutasin koju tagasi. Nats pakkisin asju ning kella 2 paiku tuli Heikki järgi ning viisin ta lennujaama. Nüüd mitu kuud ei näe :(  Iida oli ka auto peal niiet tagasiteel käisime Feenixist ka läbi ning siis Ounasvaara mäesuusakeskusesse. Meil oli nn. ametlik hooaja lõpetamine, mille üheks osaks oli suusatamine/lumelauasõit. Mäepiletid maksime enda trahvirahadest, aga varustuse pidi rentima ise. Ma õnneks sain Pasi saapad ja suusad. Sõitsin tõstukiga üles ja tulin esimesest sinisest mäest alla. Mägi oli küllaltki ära sõidetud, palju vaalusid ja jäiseid kohti. Polnud vähemalt aastakest suuski alla pannud nii et essa tiir oli üsna kohmakas+tundsin et suusad natukene pikad, aga ajapikku läks kõik paremaks. Katlin ja Arica ei ole mitte kunagi varem mäel olnud niiet Arical kulus tund aega mäest alla tulemiseks. See väidetavalt kõige kergem mägi oli algajale tegelikult üsna raske ja kohati liialt järsk. Lõpuks mu ja Teemu abiga tõime ta sealt alla, et ta saaks lastemäele harjutama minna. See oli tegelikult üsna naljakas vaatepilt :D Tunnikese olin esimestel sinistel mägedel ja siis läksime Roosaga natuke eemal olevate punaste mägede juurde. Need olid mitu korda paremas korras ja mõnusamad kui sinised mäed. Ülejäänud aja olingi seal. Paar tiiru tegime Viivi, Jessica, Roosa ja Mallaga, aga siis läksid nemad ära, ma jäin sinna, sest seal oli tõesti mõnus. Pole elus vist niipalju mäesuusatamist nautinud :) Mõne aja pärast tuli Teemu ka sinna nii et oli kellega tõstukil juttu ajada :) Rahvast ei olnud üldse. Seal punastel mägedel olin vahepeal vast ainuke inimene. Natuke enne kella seitset pakkisime asjad autodesse, viisin Heikki auto garaaži, usakad tulid mulle järgi ning sõitsime Napapiirile. Meid võttis vastu sellise imeilusa koha nagu Santamus omanik ja asutaja Matti, kes mängib ka võrkpalli. Matti tegi igast sisesenejast mõned pildid ning rääkis koha nimeloo. Nimelt, tema vanavanaisa oli kuulus kullakaevaja ning leidis suure kullatüki, millel oli 34 nurka. Suur tükk soome keeles on "isomus" ja kuna ta tahtis selle peokoha rajada jõuluvanakülla, siis ta pani kokku sõnad "Santa" ja "isomus" ning kokku tuligi Santamus ning linnulennult vaadates on sellel kohal samuti 34 nurka. Saali keskel on mõnus veesilm, kus ujuvad kaks Kemijokist püütud lõhet, kelle otsimisega ma pool õhtut tegelesin. Õhtusöögiks olid ahjukartulid ning juurviljad koos lihakastmega, kus oli kolme eri sorti liha (k.a põhjapõder). Teistele meeldis väga, ma polnud nii vaimustuses. See eest oli kook ülihea. Peale sööki jalutasime ringi, ajasime juttu ning varsti läksime sauna. Õhtu tipphetkeks oli muidugi õues asuv suuuuur mullivann, kus pikalt ligunesime. Peoperemehel oli meie jaoks kaks üllatust ka. Esiteks mängis Matti meile saagi, mis tegi täitsa huvitavat häält. Sellel on võimalik isegi meloodiat mängida. Teiseks, ta pani laest jooksma veejoad ning lasi sinna peale projektoriga meie mängupildid. Korraks läks seest hästi soojaks ja mõistsin, et need toredad inimesed ja mälestused, mis siit sain, on palju suurema kaaluga kui see kaotatud veerandfinaal. Tegime veel trenksidele viimased kallid ja siis läksime taksodega linna. Korra astusin klubisse ka sisse, aga olin seal max.15-20 minutit. Arica tuli järgi ja viis mu koju :)