26.03

Tegin vist oma elu kõige hiljem ärkamise rekordi - pool 3 päeval. Tegin pastat ja nats vahtisin niisama. Seesama mökk oli meil ka teiseks päevaks niiet kes tahtis võis täna õhtul ka sinna veel minna. Meie läksime kella 6 paiku. Täna käisin Iida ja Jessiga saunas ka. Täitsa mõnna oli :) Vaikselt sättisime ennast õhtuseks väljaminekuks. Algselt mul ei olnud täna plaanis kuskile minna, aga no kuidas ma ütlen oma tiimikatele "ei". Tanja (WoVo ex-libero) sirgendas mu juuksed ära ning Nelli tegi patsi. Ma ja Arica olime täna autojuhid niiet läksime kesköö paiku linna. Rovaniemi meestetiimi kutid olid ka seal juba, tantsisime nendega ning siis tuli kellelgi geeniusel idee teha karaoke võistlus WoVo vs Lakkapää. Ma sain laulu valida. Mõtlesin, et võiks olla selline, mida kõik une pealt teavad niiet valisin Rihanna "Umbrella". Ilmselgelt meie võitsime :D Meie lahedad trenksid Teemu, Joona ja Juha laulsid ka karaoket ja meie, andunud fännitaridena, õõtsutasime muusika rütmis käsi :D Kuna öösel keerati kella, siis läks klubi tunnike varem kinni. Võtsin Iida peale, käisime McDrivest läbi ja siis koju.

Roosa :) 

Arica :) 
Ja meie äge peatrenks Teeeeemuuuu :) 

Comments