19.03

PALL (1h)
Venelane. Võitsime. Kergete servide vastuvõtt. Normaalne. Mänguserv. Mina, Jossu, Jessi vastuvõtmas. Ei olnud kõige parem päev. Mu servid lendasid ka auti kogu aeg. Samas lühike serv tuli hästi välja.


Peale trenni käisime Feenixis ning tegin lühikese iluune. Küpsetasin kergeks mängueelseks eineks neid proteiini pannakaid. Nämmmmad.


WoVo - Kangasala 3:2 (2h)
Soojendus oli katastroof. Nii Heidi kui ka Roosa tõste kõikus täiega. Ma ei saanud mitte ühtegi normaalset lööki. Esimesest kolmest geimist mäletan suht vähe, sest mäng oli nii pikk ja emotsiooniderohke. Esimeses alustasime tugevalt, juhtisime 22:18, aga siis lõime nii mina kui Arica blokki, korra auti ja oligi edumaa läinud. Pidime nelja pealt diagole piiri kinni panema, aga mitu korda jäin hiljaks niiet ta sai ikka ära lüüa ja 25:23 Kangasalale. Ma tundsin ennast jube süüdi niiet teist geimi ma eriti hästi ei alustanud. Perfektsionist nagu ma olen, üritan raskeid serve kogu aeg ideaalselt vastuvõtta, aga lähevad nats liiga lähedale ja vastane lööb põmm! põrandasse palli kinni. Olime 5:10 taga. Teemu võttis mu välja ja rääkisime nats. Ma olin endast päris väljas. Tüdrukud olid tublid ja mängisid meid järgi. Võtsin ennast kokku ja läksin tagasi. Peale seda läks mu mäng kogu aeg ülesmäge. Lõin julgelt nii häid tõsteid kui ka kõrgeid palle, vastuvõtt väga okei, kaitse ka enam-vähem. Võitsime 25:23. Kolmandas geimis olime hädas nende diago Daltoniga, kes tõi 10 rünnakupunkti. Heidi tõstis aina rohkem ja rohkem mulle kuue peale ja nii edukalt pole ma veel tagantliinist löönud sellel hooajal. Kolmandas sain ühe sõna otseses mõttes ideaalse tõste kuue peale, mida ma lõin nii kõvasti, et mu terve keha lihtsalt valutas pärast seda :D 20:25 Kangasalale. Neljandas käis kõva andmine, kuigi väsimus oli juba kontides. Juhtisime terve geimi paari-kolme punktiga ja suutsime õnneks lõpuni eduseisu hoida. 25:19. Viiendas alustasime hästi, juhtisime 5:3; 9:5. Vastaste nurk Mayfield oli terve mängu jooksul häälekalt vingunud kohtuniku otsuste kallal niiet teenis lõpuks välja punase kaardi. Seejärel läks vastaste teine nurk ka mölisema ning sai samuti punase. Ju oli miskit väga karmi öelnud, keegi meist ei kuulnud täpselt. Sellega oli mäng otsustatud, sest punased andsid meile 2punkti juurde ja lõpp oli vaid vormistamise küsimus. NIIIII HEA TUNNE oli pärast mängu. Tõesti jube raske võit. Vastane ei andnud meile midagi niisama, pidi rängalt vaeva nägema. Valiti parimaks mängijaks ka. Sain väga väärtusliku auhinna - juuksurisalongi kinkekaardi. Juuksed pole ammu kääre näinud, kulubki ära :D Stati nähes olin päris üllatunud, ei osanud oodatagi nii häid numbreid :)

Ega kaua loorberitele puhkama ei saa jääda. Homne kõva mäng on ootamas.

STAT: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=363&ID=10&CID=22&PID=12&type=LegList&Page=S

MÄNG: https://www.youtube.com/watch?v=FxWapj2Ja70
Sellelt samalt Kangasala Youtubei kanalilt peaks näitama ka homset mängu.













Comments