18.03

Hommik vaba, ärkasin JUBA kell 10. Jep, vara mu kohta :D Tegin esimest korda proteiinipannkooke ja need olid lihtsalt U L M E head. Uus lemmik olemas nüüd. Natuke olin niisama kodus, ei mäletagi mis tegin. Poole ühe paiku läksime Feenixisse. Kõht polnud eriti tühi, aga mõne kanatiiva ikka sõin. Kell 3 oli Kangasala mängu koosolek. Vaatasime meie kolmapäevast mängu ning et mida muutma või harjutama peaks

PALL (1h 30min)
Tõsteharjutus koos löökidega. Kõik olid kuidagi uimased ja aeglased niiet kohati oli päris kole vaadata. Mõned löögid enda tsoonist. Timmisime veits kuue peale tõstet, mis mu arust madal veits, aga Teemu ja Heidi ütlevad, et okei. Minu arust meil see nats naljakas, et me üritame kõikidele nurkadele tõsta nii 6 kui ka 4 peale samasuguse tõste, kuigi meil 5 täiesti erineva pikkuse ja hüppega mängijat. Blokihüpped. Nats harjutasime tagant tõusva blokeerimist, millega olime kolmapäeval hädas. Ma olin muidugi suht lammas, hüppasin kus juhtus, aga samas pärast 6 vs 6 mängides tuli normaalselt välja. Löögid olid ka okeid, aga samas ma päris rahul ei olnud.  Kuue peal kaitses kipun liialt väljaku sees olema nii et jälgisin seda ka. Peale palli vabatahtlik kerge jõusaal. Tegin 3 seeriat kangi ülevedu+topispalli visked. Teemu ütles peale trenni, et ma olin tubli. Vaatasin talle sellise vingus näoga otsa, et "nalja teed või?" :D

Jalutasime koos Iidaga koju. Käisin pesus, sõin ning pidime minema Iida juurde koos Mallaga õudukat vaatama, aga Malla oli kuskil sõprade juures jäähokit vaatamas niiet otsustasime mõne teise õhtu peale lükata. Kella 9 paiku tabas mind motivatsioonilaks ja otsustasin õue koos fotokaga virmalisi püüdma minna. Jooksin maja ees Mallaga kokku, rääkisime nats juttu. Tegin lühikese tiiru ümbruskonnas, aga ühtegi virmalist küll ei olnud :(

Comments