16.03

PALL (1h 10min)
Venelane. Võitsime. Servivastuvõtt. Ei tulnud kõige paremini. Mõned löögid nelja pealt. Tõste tiba kaugel, aga lõin ikka kogu aeg. Kuue pealt sain ühe ilusa pipei kah. Lõpus veel serv ja vastuvõtt. Vastuvõtt ikka samasugune näru, aga õnneks serv oli väga hea. Teemu lasi varem ära lõpetada.

Peale trenni lõunasöök, pessu ning uinak.


WoVo - LP Kangasala 0:3 (1h 15min)
Terve päeva ootasin seda mängu. Soojendus ei läinud eriti hästi, sest Heidi tõste kõikus korralikult, aga no ei olnud hullu. Minu mäng oli põhimõtteliselt otsustatud mu esimese vastuvõtuga. Pall pani kätelt minema niiet mu enesekindlus kokkus kolinal põhja. Eks nad muidugi jätkasid mulle servimist, paar korda sain kenasti vastuvõetud aga vähemalt iga teine pall oli võrgust kaugel. Lüüa oli raske, sest tõste oli nii madal või kaugel. Essa geimi lõpus võttis Teemu mind välja ning kahe geimi vahel pidasid Joona, Arica ja Teemu mulle väikse motikõne. See ilmselgelt töötas, sest teise geimi mängisin väga hästi. Eriti rünnakul. Juhtisime geimi keskel veel 14:9, kuid peale seda oli meil raskusi vastuvõtuga niiet Kangasala mängis selle vahe üsna kiiresti tagasi. Väga palju lõime blokki ka - 17 korda. Kahe geimi vahel üritas Teemu rahulikuks jääda ja meisse veel eneseusku süstida, aga kui kolmandas 8:2 ja 13:3 taha jäime, siis viskas tal ka kopa ette see meie unelemine ja põdemine. Otsustasin, et enam hullemaks minna ei saa ning võtan enda peale rohkem vastutust ja olen julgem. Mängisime ennast järgi ning Kangasala hakkas ise palju eksima. Olime veel 23:22 ees kuid kahjuks ikkagi 25:23 neile. Peale mängu olin ma nii vihane ja energiat täis. Oleksin tahtnud sealsamas KOHE uuesti mängida, sest mul jäi tunne, et selle pooleteise tunni jooksul ei olnud seal võrkpallist peaaegu haisugi. Põdesime ja kartsime liialt ning selle nahka meie mäng läkski. Õnneks nädalavahetusel on kodus uued võimalused. Üldse ei tahaks, et see hooaeg veel ära lõppeks :) Ja ega mind vist eriti ilma medalita sinna Eestisse ei oodata kah :D

MÄNG: https://www.youtube.com/watch?v=TJFo6C_qceM
STAT: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=345&ID=10&CID=22&PID=12&type=LegList&Page=S











Comments