13.03

PALL (1h 15min)
Rahulik hommikune pallitrenn. Venelane. Kaotasime. 6 vs 6, löögid nelja pealt kuhu tahad, peamine, et pall püsiks üleval. Serv ja vastuvõtt. Vastuvõtt oli väga okei, serv normaalne.

Pärast trenni läksime perega Napapiirile jõuluvanale külla. Algul kohustuslik jõuluvana külastus ning pildi tegemine. Jõuluvana teadis WoVo võistkonda ikka ka :) Siis jalutasime veits ringi ning sõitsime lühikese tiiru põhjapõdraga. Ma ei väsi kordamast kui ägedad loomad nad on. Nats ajasin meie saanijuhiga ka juttu ja sain teada, et põhjapõdrad elavad umbes 15 kuni 20 aastasteks ning ajavad oma sarved maha mitu korda aastas. Hedy ja Heikki andsid meile sealsamas oleva Lumememme maailma pääsmed, kus oli suur lumest ja jääst ilgu, mille sisse oli ehitatud jääbaar, erinevad skulptuurid, jäähotell jms. Kirss tordil oli muidugi tuubisõit. Alguses oli päris hirmus ikka, sest megasuure hoo sai sisse, aga alla jõudes olid emotsioonid täiega laes. Mul pole ammu nii lõbus olnud. Kui paar korda lasin tavaliselt rajalt alla, siis kutsus mind üks töötaja hüpet ka proovima. Ütles veel, et "Please don't break your leg. Teemu would kill me". Andis väiksed õpetussõnad ja lükkas hoo sisse. Kiljusin täiega, aga see hüpe oli äge. Ega mis ühel võrkpalluril ikka 3h enne mängu teha on kui hüpata tuubiga suurele batuudile. Eeskujulik. :D Igatahes, sinna tuubimäele pean ma veel enne kojuminekut saama.





WoVo - Pieksamäki 3:0 (1h 15min)
Mõned tunnid enne mängu oli süda natukene paha ja see polnud ka soojenduse ajaks veel päris ära läinud. Hüpata ja joosta oli raske, kuid õnneks võrgule mineku ajaks oli juba kõik okei. Esimese ja teise geimi lihtsalt "olime" seal platsil. Nagu Teemu ütles, et "jalutasime". Mul ei tulnud rünnak ja serv eriti hästi, kuid vastuvõtt oli super ning blokk ka täitsa okei. Enne kolmandat ütles Teemu mulle naljatades , et "maybe we are going to hit the ball now". Ütlesin, et "maybe" :D Sain veel ühe bloki kolmandas nelja tsoonist ning mõned löögi moodi löögid kah. Õnneks Pieksamäki ei osutanud nii suurt vastupanu kui paar nädalat tagasi nii et saime oma 3punkti ilusti kätte. Pärast stati vaadates sai statistik minult väikese peapesu, sest seal oli mu vastuvõtt ainult 32%!! Krt, ma olin nii vihane. Vähemalt mu kaks blokki olid kirjas. Umbes 20 minutit ootasime Kangasala ja OrPo mängu tulemust. Vajasime hädasti Kangasala võitu, et saada põhiturniiri neljas koht. Kuid paraku ei. OrPo võitis 3:1, mis tähendas, et meie oleme viiendad. Meil ja OrPol sama palju punkte, kuid neil on rohkem võite. Eks veits kurvaks tegi küll, sest koduväljaku eelis oleks olnud suur pluss, aga kui medalit tahame, siis peame nagunii kõiki vastaseid võitma.

Peale mängu läksime veel kõik koos viimasele õhtusöögile Amarillosse, sest nad asuvad öösel juba teele. :)









Comments