11.03

JÕUKS (1h 15min)
Mitte eriti raske jõusaal hommikul. Jalapress. Õlapress. Rinnalevõtt. Palju seeriaid. Alguses oli jube raske, aga lõpus parandasin veits jalgade asendit ja läks aina paremaks. Puusatõsted kangiga. "Tagurpidi" kätekõverdused. Üleval jõuksis paar harjutust veel kätele ka. Siuke okitoki trenn :)

Pärast trenni käisin pesus, siis kiiresti laser ning siis juba tuligi Suska mulle järgi ja läksime Ounasvaara suusakeskusesse. Marie, Marten, Kermo, issi ja Kristel olid juba mäel. Jubeeee suusatamise isu tuli neid mägesid vaadates. Need olid siuksed täpselt parajad, mitte eriti kollid. Tervise ja play-offi huvides pidin suuskadest eemale hoidma. Kuna neil oli 3h mäepilet, siis käisime Suskaga vahepeal Feenixis ja poes, et aega parajaks teha. Kui nad lõpetanud olid, läksime nende poole. Leidsin neile Airbnbst mõnusa 3toalise korteri kesklinnas, mis minu arust on küll tip-top. Natukene vahtisime telekat ja siis oligi juba kell 2. Tõime need mäehundid koju pessu ja suppi sööma. Kella 4ks läksid teised Santasporti ujuma, mul oli Joonaga lühike koosolek ja siis trenni.

PALL (1h 45min)
Venelane. Kaotasime. Blokihüpped. Meil oli kaks väljakut üles pandud niiet pooled läksid äärmisele väljakule servi lööma ja vastuvõtma ning pooled jäid lööma-blokeerima. Ma olin alguses lööjate poolel. Pidi lööma nelja pealt kaks palli kahese bloki vastu. Üks heast vastuvõtust ja teine nats eemalolevast. Vähe sain häid lööke. Tõste kuidagi ei klappinud. Kohati liiga kiire nii et ei saa sirutadagi korralikult. Ühe tiiru käisin servimas ka aga üsna ruttu pidin tagasi lööma minema kahe pealt. Ei midagi erilist. Rahule küll ei saa jääda. Blokk oli õnneks enam-vähem. Teemu küll ütles, et löögid ka täitsa okeid, aga see eriti ei lohutanud. Lõpus veel 6 vs 6. Ühepool põhikuuik ja teiselpool ülejäänud. Jälle oli mul vastuvõtt okei, niiet selle üle olin õnnelik. Löögid ka normaalsed.

Poole trenni pealt tulid issi ja teised ka mu trenni vaatama niiet pärast läksime kõik koos uuesti nende poole. Kristel tegi nämmat kanapastat. Vaatasin eilse "Kättemaksukontori" osa ka ära ning mängisime Maire ja Marteniga Barbie UNOt. Täiega väss oli peal niiet kodus olin poole 12 paiku. :)

Comments