10.03

PALL (1h 45min)
Trenn algas 11:30 nii et sain ilusti oma unetunnid täis magada, kuid trennis oli ikkagi raske. Täielik jõuetus oli peal. 1 vs 1 venelase võitsime, 3 vs 3 kaotasime. Blokihüpped. Rünnak nelja pealt. Löögid tulid hästi. Sama harjutus mis eile, et Teemu lööb ühe peale sidele ning liberod/keskmised peavad tõstma. Tegime seda harjutust jube pikalt, ma olin nii väsinud lõpus. Viimaks veel mõned geimid 6 vs 6. Kaitse oleks võinud parem mul olla, olen kohati kuue peal olles liiga ees. Ma tunnen, et kui olen seal taga piiri ääres, siis ma jään mängust ja actionist ilma. :D Löögid tulid normaalsed. Vastuvõtt ka okei. Peale seda Salo mängu mõlemad trennid olen vastuvõtul olnud suhteliselt enesekindel ja julge. Peale trenni ütles Teemu, et "Krissu, tubli, head löögid". Tegelikult oleks saanud veel paremini kui poleks siukest vässi ja energiapuudust olnud, aga tore seegi :)

Peale trenni kohustulik Feenixi ja poetiir. Kodus koristasin tund-paar, et issile saaks presenteerida ikka korralikku puhast korterit :D Köha ja nohu on läinud hullemaks, kogu aeg turtsun ja aevastan. Loodan, et päris haigeks ei jää :)

Comments