29.02

PALL (1h)
Hommikune ülirahulik pallitrenn. Soojendus. Venelane. Saime jälle pähe. Kergete servide vastuvõtt. Kes tahtis, sai rünnata ka enda valitud tsoonist, aga kuna mu pöial ikka veel valutas, siis otsustasin ainult servi ja vastuvõtuga piirduda. Serv oli keskmine, vastuvõtt ka okei.

Kahe mängu vahel käisime söömas ning nats tudusin. Nelli tegi lahedad patsid ka. Pool 4 oli hotellis mängu koosolek. Vaatasime Salo - HPK 3:2 mängu.

WoVo - HPK 0:3 (1h)
Soojendusel ei tulnud löögid eriti head, aga samas enesetunne oli mõnus. Suur saal, palju rahvast, ootusärevust tekitav muusika - tõeline spordietenduse õhkkond. Esimeses geimis mängisime natukene kohmetult, sest ilmselt olime nats liiga pabinas. Samas, üritasin mõelda, et mul pole midagi kaotada ja lõingi peaaegu igat palli nii kõvasti kui jaksasin. Vahepeal laulsin laule kaasa ja üritasin mängu enda jaoks võimalikult nauditavaks ja vabaks teha. See aitas. Sain ilusti rünnakuga hakkama ja kaitses mängisin ka tublilt. Kahjuks otsustavatel hetkedel oli vastane ikkagi parem. Teine geim oli katastroof, pole isegi miskit rääkida. Alguses sain paar tõstet kahe peale, aga need olid nii peal, et pidin lihtsalt kuidagi mängu jätma.  Kui olime juba piisavalt taga, siis Teemu vahetas nii Heidi, minu kui ka Arica välja. Ma hoidsin vahepeal sõna otseses mõttes kahe käega peast kinni. Nii kohutavalt pole me see hooaeg vist veel mänginud. Pika pausi ajal Teemu ja Pasi pmst naersid, sest no enam hullemaks minna ei saanud. Alustasime kolmandat geimi teistmoodi: ma nurgas, Jaz diago. Tegin paar halba vastuvõttu, ei löönud palli maha ja juba olingi varude kastis. Eks ma kuri nats olin, et eksimisruumi eriti ei anta, aga samas, see pole minu otsustada. Kolmanda mängisid tüdrukud tublilt, aga tugevama vastu ikka ei saa. 25:20 ja 3:0. Ainuke, mis mu tuju nats parandada suutis, oli Teemu käitumine pärast seda, kui kohtunik talle mölisemise eest punase kaardi andis. Plaksutas ja juubeldas pärast igat meie võidetud punkti nagu segane :D 

Käisime pesus ja söömas ning bussis lühike koosolek. Teemu uuris, et kas olime väsinud. Ütlesin, et ei, sest enesetunne oli enne igat mängu küllaltki värske. Natukene rääkisime veel tuleva nädala plaanidest, sest laupäeval ja pühapäeval on jälle lõunas mängud. Tuleme laupäeva hommikuse lennukiga. 

Peale mängu avastasin, et otseülekanne oli ka.

Statistika räägib enda eest. Meie rünnakuprosa üpris niru. Ma oma viis punkti tõin kõik esimeses geimis. 








Comments