28.02

PALL (1h 20min)
Venelane. Kaotasime. Kergete servide vastuvõtt. Mõned löögid enda tsoonist. Mõnus tunne oli nii et löögid tulid head. Mänguserv. Lendas kohati täitsa normaalselt, aga vastuvõtjatel oli ka hea päev nii et eriti rahul ma tegelikult ei olnud. Lõpus võtsime Mallaga veel vastu. Mulle tegelikult ei meeldi, et kumbki meie libero ei võta suuremat vastutust enda peale kui pall kukub libero ja nurga vahele. Mu arust see loogiline, et libero võtab vastu ja mängib kaitses niipalju palle kui vähegi võimalik. Meil juhtus Mallaga mitu korda, et pall kukkus kahe vahele maha ja mõlemad vahtisid lolli näoga. Muidu vastuvõtt enam-vähem.


WoVo - Pieksamäki Volley 3:1 (1h 45min)
Enne mängu magasin korraliku lõunauinaku nii et energiat oli palju ja enesetunne hea. Soojendus oli siuke keskmine. Saalis oli rahvast palju ja mu arust siiamaani kõige häälekam. Võib-olla asi ka selles, et saal ei olnud eriti suur, aga publik küllaltki platsi lähedal. Igatahes koduvõistkonnale olid nad suureks toeks ja abiks. Essat geimi alustasin hästi, tõin kohe 3 rünnakupunkti. Samas, umbes seisul 8:8 vms löödi mul parema käe pöial täiega välja nii et hetkeks isegi kaalusin vahetuse mõtet, sest tundus võimatuna palli puutuda. Õnneks löökidega ei olnud probleeme, aga serv oli täiega kerge kaarekas. Igatahes, esimene geim läks meie dikteerimisel, 25:18. Teine geim oli äärmiselt tasavägine. Palju pikki pallivahetusi. Geimi lõpus, umbes seisul 27:26 neile tegime halva vastuvõtu ning Heidi tõstis altsööduga palli mulle kuue peale. Lõin viie peale, aga piirikohtunik pidi pea ära pöörama, et mitte palliga saada niiet ta ei näinud kas pall oli sees või väljas. Ma ka päris kindel olnud, aga teised ütlesid,et sees ja kohtunik näitas ka punkti meile. Kuid siis hakkasid Pieksamäki treener ja mängijad ja publik miskit karjuma ning alumine kohtunik väitis, et ma olin üle 3m joone. No ma peaaegu, et välistaks selle 100%liselt, sest mu probleem 6 pealt löömiselt on tavaliselt see, et olen 3m joonest liiga kaugel ja ruumi on ülearu. No igatahes, anti uus pall, mille me napilt kaotasime ning seisuks 1:1. Kolmandas põrutasime täiega peale, juhtisime vahepeal juba 16:9 ja kõik toimis. 25:13 meile. Neljandas juhtisime ka vahepeal 5-6punktiga, aga geimi keskel oli probleeme vastuvõtuga niiet Pieksamäki tuli aina lähemale ja lähemale ja lõpuks oli seis viigis 20:20. Teemu tegi vahetuse, et mina ja Heidi välja ning etteliini kolm ründajat. Nelli oli tubli, lõi paar olulist palli maha ja siis me sisse tagasi. Kuna terve mäng oli mu rünnak hea olnud ja tunne suht hea, siis võtsin julguse kokku ja lõin täie jõuga kõiki palle geimi lõpus ka. Tavaliselt sellistes rasketes olukordades hanitan või löön mingi pussuka löögi, aga eile littisin täiega. Peaaegu kõik jäid maha, ühe Jazi tõstetud lõin blokki, aga ei jäänud kauaks põdema. Jazi löök lõpetaski selle raske mängu. Nii hea tunne oli pärast. Raske võit, aga eriti uhke olin, et esimest korda usaldasin ennast niimoodi. Nüüd HPK mängule ka hea tunne vastu minna :)

STATISTIKA: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=286&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList

Comments