26.02

PALL (1h 25min)
Paar mängu soojenduseks. Võitsime mõlemad. Kergete servide vastuvõtt. Mõned löögid enda tsoonist. Ei saanud eriti head klappi Roosa tõstetega, aga eks näis, kuidas mängus tuleb.

Lõunasöök. Väike uinak.


WoVo - Kuortane 3:1 (1h 30min)
Soojendus läks täitsa normaalselt. Essa geim ka. Mulle serviti ainult paar korda. Vastane tegi niipalju servivigu niiet me eriti vaeva ei pidanud nägema. Sain ühe bloki ja ühe ässa. Teises geimis läks tiba käest ära. Lõin korra blokki ja siis nelja pealt üle bloki auti. Jama küll, kui kellegi näpud sinna vahele ei ulatunud. Teemu võttis mu välja. Olin päris endast väljas, aga õnneks rahunesin kiiresti maha. Tüdrukud olid tublid, lõid head servi ning võitsime. Kolmandas alustas Jessica, aga jäime suht kiiresti taha niiet Teemu pani geimi lõpus minu diagosse ja Heidi tõstma. Lõin paar palli maha, aga enam miskit päästa ei olnud. Neljandas olin jälle nurk. Mängisin selle geimi vast kõige paremini, lõin julgelt ning serv lendas ka hästi. 3:1 võit. Viivi oli väga tubli. Pärast stati vaadates ei osanud nutta ega naerda. Pole veel kordagi see hooaeg nii pange pandud statistikat näinud. Päris huvitav kohe, et kui võtan 5 vastuvõttu ja kolmel korral neist saab tempsi mängida, siis kuidas vastuvõtu prosa 20 on. :D Ja no see rünnakulahter on seal ka ikka nats metsas. Pärast olid meil veel mõned testid: hüppemõõtmine, topispalli viskamine jms. Kõik läksid suht halvasti, v.a koha pealt ilma hoota hüpe üles.


Õhtusöök oli hästi hea liha seenekastmega. Lühike koosolek. Homme alles kella 9st äratus :)







Comments