18.02

PALL+JÕUKS (2h)
Kuna täna ainukene trenn, siis küllaltki pikk. Alguses pall. Lõime ja blokeerisime palju. Löögid tulid täitsa hästi välja, aga see kahe tsoonis blokeerimine mind ükskord hauda viib. Ma olen lihtsalt täiega tüdinenud, sest peaaegu iga trenn on see teemaks. Küll pean tegema nii ja naa pidi, aga ikka ei tule nii välja nagu peaks. Samas, Vampula mängus tõin kõige rohkem blokipunkte, niiet ma ei tea millest nad räägivad :D Lõpus pool tundi jõuksi. Alguses kükid. Põlved valutasid kui raskused suuremaks läksid, aga tegin ikka kõik seeriad ilusti lõpuni. Lõuatõmbed 3x5. Üleval jõuksis mingi 5-6 harjutust kätele, eriti triitsepsile. Peale trenni oli siuke tunne, et ei jõua lusikat ka hoida.


Käisime Feenixis ning vaatasin mitu "Tuulepealse maa" osa ära. Kella 6ks läksin Santasporti, sest pidin Hedyga minema Korundisse (muuseum, kontserdimaja) näitusele. Mõtlesin, et vaba õhtu, mis mul ikka erilist siin teha, olen natukene kultuurne parem. :) Enamus töid oli siuke "moodne" kunst, millest eriti aru ei saa, et kus see kunst seal on, aga samas põnev oli ikka. Sõime veel pärast nende juures võikusid ja vaatasime spordiuudiseid ning siis koju.



Comments