17.02

PALL (1h 45min)
Hommikune pallitrenn, kuid täna palju hüppeid ja lööke. Mõned mängulisemad harjutused ka. Löögid tulid täitsa hästi välja. Ei olnud eriti uimane olla ka nagu ma tavaliselt hommikuti olen. Serv lendas ka hästi. Blokk oleks pidanud nats parem olema, aga selle kallal saab alati viriseda.

PALL (2h)
Kaks venelast. Kaotasime mõlemad :( Tõsteharjutus. Blokihüpped. Tagantliini mäng. Olin Nelli ja Aricaga ja no me olime seal üks suur naljanumber. Palju servi- ja löögivigu ning olematu kaitsemäng, mida saatsid tihti naerupahvakad.  Usun, et Teemu oli tegelt päris kuri juba, aga no võimatu oli tõsiseks jääda sellise tsirkuse juures :D Lõpus võtsime nats rohkem ennast kokku ning teenisime mõned punktid ka. Sain päris korralikke lööke kuue pealt. Umbes tunnikene 6 vs 4 (Roosa koolis, Viivi haige). Nelja mängija poolel on side Heidi ning lööjad nelja, kolme ja kahe peal ning teiselpool 3 blokeerijat ning 3 kaitsemängijat. 6ne pool peab 3 minuti jooksul koguma niipalju punkte kui võimalik (blokk 2punkti, kaitsemäng 1punkt). Peale 3 minutit keskmised liiguvad koha edasi ning nurgad. Esimese tiiru võitsime mina, Nelli ja Arica. Löögid olid täitsa head, eriti nelja pealt. Tõste ka mõnus kiire. Teise tiiru olin Nelli ja Katliniga ning kaotasime teistele pikalt. Viimane oli kuue pealt löökidega ka, päris hästi tuli välja. Võitsime. Kokkuvõttes raske trenn, olin omadega täitsa läbi.

Comments