11.02

PALL (1h 15min)
Tempsidel oli vaba, Iida, Jessi ja Nelli läksid jõuksi niiet olime viiekesi - ma, Heidi, Roosa, Viivi, Malla. Soojendus ning siis tunnikene serv ja vastuvõtt. Alguses kergem, pärast mänguserv. Vastuvõtt ei olnud nii hea kui eelmine nädal. Ilmselt natukene sellepärast ka, et olime omapäi (Teemu andis kõrval väljakul noortele trenni) ja keskendumine ei olnud 100%. Õnneks serv lendas hästi.

PALL(2h)
Venelane. Võitsime. Tagantliini mäng. Ühe võitsime, teise kaotasime. Löögid kahese bloki vastu. Sain paar korralikku blokki nii kahe kui ka nelja pealt. Löögid tulid täna välja nii nagu Krissule kohased. Lõin kõrgelt ja kõvasti, nii nagu terve esimese poolaasta. Teemu ütles ka, et "Krissu, welcome back. Nice to see you". See tegi tuju nii heaks :) Paar 6 vs 6 mängulist harjutust ka. Blokis kahe peal unustan ikka vahepeal keha korralikult pöörata ja siis ajastus nats halb, aga samas saan rohkem blokke ja puuteid kui varem. Kaitses ei olnud me nii tublid kui nädala alguses, aga okei siiski. Kõrgeid palle lõin ka täna kenasti. Ühesõnaga - väga mõnna trenn. Pole ammu pallitrennis niimoodi higistanud ka.


Homme on kella 11 paiku väljasõit Tamperesse, kus laupäeval mängime Mestoga ning pühapäeval Vampulaga. Näeb jälle Aigorit :)

Comments

  1. Tere Krissu. Mina olen sinu ja sinu blogi fänn. Ma ei oska päris hästi eesti keelt. Kas sa võisid mulle selgitada inglise keeles, mida see "venelane" tähendab? küsib üks Pekka.

    ReplyDelete

Post a Comment